Gå til innhold

Termin juni 2017 facebookgruppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opprettet facebookgruppe?

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe om det, men blir gjerne med på det😊

Skrevet

Er også med på men vil helst ikke bli admin. Siden jeg har tendens til å bli litt oppslukt av slikt ;)

Skrevet (endret)

Ønsker heller ikke være admin, synes forøvrig (for min del) at det ville vært litt tidlig å melde seg inn. Håper om en stund at det vil være en gruppe å melde seg inn i:)

Endret av TrueHæppiness
Skrevet

Det hadde vært gøy. Litt tidlig enda for min del kansje. MEN kjenner at den må være hemmelig slik at andre ikke kan se at jeg er medlem.

Anonymous poster hash: 9c333...600

• 2 uker senere...
Skrevet

Har det blitt laget en facebookgruppe?

Skrevet

Ikke så vidt eg ha fått med meg😊 Vil gjerne bi med 😊

Skrevet

Kan lage gruppe jeg, men det er kun om den er hemmelig i første omgang. Så kan man eventuelt finne en enighet om og når den skal gjøres lukket eller offentlig.

Skrevet

Jeg ble med i en sist svangerskap, og den er fremdeles hemmelig den dag i dag. Veldig greit å gjøre det slik, synes jeg. Så når folk ville bli med måtte de si fra her inne og sende mailadressen sin til en av de som allerede er medlem, slik at de ble lagt til. Så heter gruppen noe anonymt. Foreslår J17 for Juni 2017 :) 

Skrevet

Jeg ble med i en sist svangerskap, og den er fremdeles hemmelig den dag i dag. Veldig greit å gjøre det slik, synes jeg. Så når folk ville bli med måtte de si fra her inne og sende mailadressen sin til en av de som allerede er medlem, slik at de ble lagt til. Så heter gruppen noe anonymt. Foreslår J17 for Juni 2017 :)

Det hørtes smart ut!! :)

Jeg blir bare med viss det er heeelt hemmelig!! :)

Skrevet

Jeg kan lage en gruppe i morgen (mandag) eller så fort noen eventuelt er med 😊 Så kan dere bare sende meg mailen deres til meg på privat melding her (den dere bruker på Facebook da) om dere vil være med 👍🏼 Null stress at den kan være hemmelig hele tiden 😊

Skrevet

Jeg vil være med 😀 Viss den er hemmelig

Skrevet

Da har jeg oppdrettet gruppe!

Send meg en melding her med mailen dere bruker på Facebook så legger jeg dere mer enn gjerne inn =)

Skrevet

Jeg er klar, bare til å legge meg til 😀

Skrevet

Det fikk hun! Send enten meg eller henne en privat melding her med mailadressen du bruker på fb, så blir du lagt til du også! :)

Skrevet

Hvorfor svarer ingen?

Beklager, så det ikke! Den heter J17, men er hemmelig så går ikke an å søke den opp. Men om du sender mailadressen din så skal jeg legge deg til! :) 

Skrevet

Beklager, så det ikke! Den heter J17, men er hemmelig så går ikke an å søke den opp. Men om du sender mailadressen din så skal jeg legge deg til! :)

Okei flott :D ja ville ikke melde meg inn viss det sto noe om babyer :P men kan andre folk på min venneliste se at jeg blir lagt til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...