Gå til innhold

Termin juni 2017 facebookgruppe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker heller ikke være admin, synes forøvrig (for min del) at det ville vært litt tidlig å melde seg inn. Håper om en stund at det vil være en gruppe å melde seg inn i:)

Endret av TrueHæppiness
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg ble med i en sist svangerskap, og den er fremdeles hemmelig den dag i dag. Veldig greit å gjøre det slik, synes jeg. Så når folk ville bli med måtte de si fra her inne og sende mailadressen sin til en av de som allerede er medlem, slik at de ble lagt til. Så heter gruppen noe anonymt. Foreslår J17 for Juni 2017 :) 

Jeg ble med i en sist svangerskap, og den er fremdeles hemmelig den dag i dag. Veldig greit å gjøre det slik, synes jeg. Så når folk ville bli med måtte de si fra her inne og sende mailadressen sin til en av de som allerede er medlem, slik at de ble lagt til. Så heter gruppen noe anonymt. Foreslår J17 for Juni 2017 :)

Det hørtes smart ut!! :)

Jeg blir bare med viss det er heeelt hemmelig!! :)

Jeg kan lage en gruppe i morgen (mandag) eller så fort noen eventuelt er med 😊 Så kan dere bare sende meg mailen deres til meg på privat melding her (den dere bruker på Facebook da) om dere vil være med 👍🏼 Null stress at den kan være hemmelig hele tiden 😊

Annonse

Beklager, så det ikke! Den heter J17, men er hemmelig så går ikke an å søke den opp. Men om du sender mailadressen din så skal jeg legge deg til! :)

Okei flott :D ja ville ikke melde meg inn viss det sto noe om babyer :P men kan andre folk på min venneliste se at jeg blir lagt til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...