Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #26 Skrevet 29. oktober 2016 Folk på speed er ganske slitsomme om man ikke er på det selv. Noen er faktisk så slitsomme at det ikke hjelper å være speedet selv. Du kan jo si det, at hun er så voldsom og intenst skravlete på speed at det ikke passer på denne festen. Anonymous poster hash: 7c51d...6da
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2016 #27 Skrevet 29. oktober 2016 Hun bryter loven. Du har i første rekke et ansvar for å ivareta din families interesser. Som gudmor har du et visst ansvar. Foreslår derfor at du melder bekymring til BVT. Ingen skal behøve å vokse opp med en mor som ruser seg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #28 Skrevet 29. oktober 2016 Folk på speed er ganske slitsomme om man ikke er på det selv. Noen er faktisk så slitsomme at det ikke hjelper å være speedet selv. Du kan jo si det, at hun er så voldsom og intenst skravlete på speed at det ikke passer på denne festen. Anonymous poster hash: 7c51d...6da HUn brukte kokain, ikke speed Anonymous poster hash: 05bb9...63c
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2016 #29 Skrevet 29. oktober 2016 Stort sett kokain. Anonymous poster hash: e99c9...aa3 Å Herregud ... så tragisk. 80-tallet ringte å ville ha igjen dopet sitt, liksom ...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #30 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg hadde droppet henne om rusbruken kom innpå meg på en negativ måte. Om det kun var på fest, så hadde jeg nok oversett det, men på fest hos meg selv forventer jeg at folk respekterer at jeg ikke vil ha dop inn i mine barns hjem. Anonymous poster hash: a39b0...b8c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #31 Skrevet 29. oktober 2016 Å Herregud ... så tragisk. 80-tallet ringte å ville ha igjen dopet sitt, liksom ... 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: c62e1...aa3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #32 Skrevet 29. oktober 2016 Takk for alle svar. Jeg har i mange pen prøvd å kutte kontakten. Jeg orker slike folk i livet mitt. Det er flere ting ved denne dama som ikke er bra. Og hun er blitt ganske ensom, mistet mange venninner. Forstår det godt slik hun holder på. Men hun har to barn og jeg er gudmor til eldste. Føler derfor at jeg aldri på en måte blir helt fri fra henne... Men da skal jeg i hvert fall ta en tlf til henne og forklare ståa. I beste fall velger hun å ikke komme... HI Anonymous poster hash: e99c9...aa3 Jeg ville vurdert en melding til barnevernet mtp. rusmisbruket hennes. Når flere og flere av hennes venner forsvinner pga. hennes rusbruk og andre problemer, da trenger hun hjelp. Hun virker ikke som typen som ber om hjelp selv, så en melding til bv kan gi henne en mulighet til å få den hjelpen hun trenger. Anonymous poster hash: 3a0e6...d99
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2016 #33 Skrevet 29. oktober 2016 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: c62e1...aa3 Å bruke Narkotika er litt som å bruke bukseskjørt. Uansett hvem du er og hvordan du ser ut, samt bukseskjørtets form, fasong og utseende funker det bare ikke. Det blir feil og trist uansett.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #34 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg ville vurdert en melding til barnevernet mtp. rusmisbruket hennes. Når flere og flere av hennes venner forsvinner pga. hennes rusbruk og andre problemer, da trenger hun hjelp. Hun virker ikke som typen som ber om hjelp selv, så en melding til bv kan gi henne en mulighet til å få den hjelpen hun trenger. Anonymous poster hash: 3a0e6...d99 Jeg ville også sendt en bekymringsmelding Anonymous poster hash: 8201c...952
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #35 Skrevet 29. oktober 2016 Om det mot formodning kommer politi, og hun har stoffet sitt i huset ditt kan du da bli dømt for oppbevaring av narkotika. Jeg har verdens straighteste vennegjeng, ingen har noensinne prøvd noe som ligner på narkotika en gang, men hadde noen av de drevet med det hadde jeg ikke hatt noe med de å gjøre. Aldri i livet, jeg ser så vanvittig ned på mennesker som driver på med stoff. Jeg har tatt en utdannelse hvor det er veldig utbredt, en dag fant jeg ut at ene studieveninna mi tok uppere for å takle lesepresset, kuttet henne helt ut. Jeg nekter å ha noe med slike mennesker å gjøre, og etter jeg fikk barn er det hvertfall bare å glemme det! Anonymous poster hash: 2fc2a...4a3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #36 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg ville vurdert en melding til barnevernet mtp. rusmisbruket hennes. Når flere og flere av hennes venner forsvinner pga. hennes rusbruk og andre problemer, da trenger hun hjelp. Hun virker ikke som typen som ber om hjelp selv, så en melding til bv kan gi henne en mulighet til å få den hjelpen hun trenger. Anonymous poster hash: 3a0e6...d99 Hun har vært under barnevernet tidligere. Ikke jeg som meldte. Men de fant ingenting på henne så ingenting ble gjort. Kanskje melde jeg også. Vi er flere som har vurdert det. HI Anonymous poster hash: e99c9...aa3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #37 Skrevet 29. oktober 2016 Henne må du melde menneske. Det er straffbart og ikke bry seg! Anonymous poster hash: 431da...bac
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #38 Skrevet 29. oktober 2016 Ikke inviter henne mer. Narkotika er forbudt i Norge og dessuten er det sååååååå harry: Av ren nysgjerrighet ... hva ruser hun seg på? Uff e det mulig. At det er harry er vel det største problemet. Du har harry humor. Anonymous poster hash: 2cce6...7c1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #39 Skrevet 29. oktober 2016 Hun har vært under barnevernet tidligere. Ikke jeg som meldte. Men de fant ingenting på henne så ingenting ble gjort. Kanskje melde jeg også. Vi er flere som har vurdert det. HI Anonymous poster hash: e99c9...aa3 Har hun ansvar for barn, og så har du ikke gjort noe????????? Anonymous poster hash: c2dc5...fb6
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2016 #40 Skrevet 29. oktober 2016 Uff e det mulig. At det er harry er vel det største problemet. Du har harry humor. Anonymous poster hash: 2cce6...7c1 Det _er_ harry når voksne mennesker, som burde vite bedre, bruker dop ... Hasj - "Jeg ble aldri ferdig med ungdomsopprøret mitt, jeg" Kokain - "80-tallet ringte ... osv." Ecstasy - "90-tallet ringte ... osv." Amfetamin - "Jeg har ikke råd til kokain" Nei, takke meg til et par glass vin.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #41 Skrevet 29. oktober 2016 Det _er_ harry når voksne mennesker, som burde vite bedre, bruker dop ... Hasj - "Jeg ble aldri ferdig med ungdomsopprøret mitt, jeg" Kokain - "80-tallet ringte ... osv." Ecstasy - "90-tallet ringte ... osv." Amfetamin - "Jeg har ikke råd til kokain" Nei, takke meg til et par glass vin. Du må da være gammel nok til å skjønne at folk har forskjellig utgangspunkt. Noen er heldigere enn andre her i livet og mens andre har lettere for å gjøre dumme valg. Jeg blir provosert når du forenkler problemstillingen med dårlig humor. For å svare på spørsmålet ditt h: så ja, jeg mener du kan si til henne at hun ikke får komme dersom hun bruker dop. Anonymous poster hash: 2cce6...7c1
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2016 #42 Skrevet 29. oktober 2016 Mitt hus, mine regler. Derfor brukes det ikke dop her. Hva folk gjør hjemme, skiter jeg i. Kjenner masse flotte folk som bruker andre ting enn meg for å oppnå rus, og jeg akter ikke å slutte å snakke med dem selv om det er uaktuelt for meg å bruke samme stoffer. Så lenge det ikke skjer hos meg, er det deres valg hvordan de lever.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #43 Skrevet 29. oktober 2016 Hun har vært under barnevernet tidligere. Ikke jeg som meldte. Men de fant ingenting på henne så ingenting ble gjort. Kanskje melde jeg også. Vi er flere som har vurdert det. HI Anonymous poster hash: e99c9...aa3 Da håper jeg at du melder fra. Og også at du oppfordrer andre som har vurdert det til å faktisk gjøre det. Det er helt tydelig at hun trenger hjelp, og ikke minst trenger barna hennes hjelp, for de blir garantert påvirket av denne moren. Anonymous poster hash: 3a0e6...d99
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2016 #44 Skrevet 29. oktober 2016 Du må da være gammel nok til å skjønne at folk har forskjellig utgangspunkt. Noen er heldigere enn andre her i livet og mens andre har lettere for å gjøre dumme valg. Jeg blir provosert når du forenkler problemstillingen med dårlig humor. For å svare på spørsmålet ditt h: så ja, jeg mener du kan si til henne at hun ikke får komme dersom hun bruker dop. Anonymous poster hash: 2cce6...7c1 Selvsagt er det mange faktorer som spiller inn, men jeg må da få lov til å synes at det er harry å bruke dop. Ordentlige "junkies" er deg selvsagt synd på, men "vanlige" folk som tar dop eksempelvis i helgene er ... harry. Akkurat som det er harry å drikke seg full, å ikke lese bøker, bruke jobbebukse offentlig ... etc.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #45 Skrevet 29. oktober 2016 Selvsagt er det mange faktorer som spiller inn, men jeg må da få lov til å synes at det er harry å bruke dop. Ordentlige "junkies" er deg selvsagt synd på, men "vanlige" folk som tar dop eksempelvis i helgene er ... harry. Akkurat som det er harry å drikke seg full, å ikke lese bøker, bruke jobbebukse offentlig ... etc. Jeg syns det er harry og ha så dårlig humor. Anonymous poster hash: 2cce6...7c1
sug lut Skrevet 29. oktober 2016 #46 Skrevet 29. oktober 2016 Å bruke Narkotika er litt som å bruke bukseskjørt. Uansett hvem du er og hvordan du ser ut, samt bukseskjørtets form, fasong og utseende funker det bare ikke. Det blir feil og trist uansett. Altså, når det gjelder bukseskjørt er det faktisk veldig trist, for ideen er så god, men gjennomføringen er dømt til å bli gnom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå