Gå til innhold

Tydehjelp på test-strips!

Anbefalte innlegg

33aarv5.jpg

Hva tror dere?? Tok en test i dag, og jeg skimte en strek Nr 2 👏🏻 Vet ikke sikkert før vi tester på nytt i morgen med en vanlig test - ikke RSFU "test tidlig".. tror dere dette kan være noe?? IKM er 30/10 🙏🏼 Dette er 4pp så håper spiren sitter nå..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144297776-tydehjelp-p%C3%A5-test-strips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå har jo jeg en til fra før av, men husker likevel ikke.. når tar vi kontakt med lege for 100% bekreftelse på graviditet? Usikker her altså.. men har hatt litt høye verdier på celleprøve i sommer, og er derfor usikker.. hva tror dere?

Man trenger ikke til lege for en bekreftelse :) 
Men ta kontakt uke 6? det er ikke annbefalt å ta celleprøve så tidlig? 
Jeg hadde tatt så før jeg ble gravid, så trengte ikke. Samt hadde mistet så mange ganger, så dem ville ikke ta.

Jeg tok celleprøve i sommer, og var derfor litt usikker på om dette hadde noen innvirkning på graviditeten? Skulle i utgangspunktet ikke til noen annen sjekk enn hvert 6mnd for å sjekke utviklingen der. Men stiller det seg ikke litt annerledes når man er gravid?

Annonse

De vil helst ikke ta celleprøve under graviditet. Da er det så store forandringer uansett, så prøven kan slå feilaktig ut. Jeg fikk beskjed om å vente med celleprøve til 3-4 måneder etter fødsel.

Anonymous poster hash: 68a73...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...