Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg synes jeg ofte leser her inne ting som "Vi har ikke sex fordi mannen ikke tenner på meg lenger" Hvorfor tillater dere det? Jeg merker at hvis min mann hadde sagt det til meg så hadde selvtilliten min knust og jeg hadde blitt så såret at jeg tror ikke jeg kunne sett den mannen i øynene igjen. Jeg hadde rett og slett avslutta forholdet. Dette gjelder selvsagt ikke hvis jeg med viten og vilje hadde latt meg forfalle i form av å bli en stinkende, ekkel dame som sitter i sofaen og fiser og spiser potetgull. Eller at jeg endrer drastisk personlighet av en eller annen årsak. Dersom det skulle ha vært tilfelle synes jeg fremdeles det rette for mannen hadde vært å avslutte selv. Men vanlig kroppslig forfall etter barnefødsler og mindre overskudd til trening osv forventer jeg faktisk at klarer å se forbi. Jeg mener ikke at mannen skal være klar hele tiden, vi har alle perioder der sex ikke er så interessant. jeg har perioder selv hvor mannen ikke tenner meg. Men vi snakker om det, det er ikke store ting. Kan være noe han har gjort, noe han har sagt og gjerne i kombinasjon med noe som skjer med meg, stress, pms, generelle nedturer. Da er ikke lysten til stede, men tanken og viten er jo at lysten kommer tilbake! Poenget mitt er at jeg hadde aldri godtatt å være i et forhold med en mann jeg ikke har sex med og årsaken er at han ikke tenner på meg mer. Det må jo være den ultimate dørmatte? Anonymous poster hash: 13d21...6d3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Ja, men han sier det ikke. Kan godt forstå han da, for har lagt på meg mye siden vi ble sammen. Ingen kan jo noe for hva de tenner på. Tenner vel ikke så mye på han heller etter alle hans ekstra kilo Anonymous poster hash: b75e7...962
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Synes også det er rart.. tenker kanskje feilen ligger ett annet sted. Jeg tenner jo ikke på mannen min kun pga utseende. Det er en kjemi, fysisk kontakt, humor, en spesiell berøring, ett kyss i nakken osv. Anonymous poster hash: cfcf1...215
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Synes også det er rart.. tenker kanskje feilen ligger ett annet sted. Jeg tenner jo ikke på mannen min kun pga utseende. Det er en kjemi, fysisk kontakt, humor, en spesiell berøring, ett kyss i nakken osv. Anonymous poster hash: cfcf1...215 Det samme tenker jeg! Derfor hadde jeg blitt så utrolig skuffet hvis mannen sier til meg en dag at grunnen til at han ikke vi ikke har sex mer er fordi han ikke tenner på meg lenger. Hvorfor snakker vi ikke om hva som er årsaken til det? Det er som jeg sier, er det en personlighetsendring hos meg som har skjedd? Isåfall må vi jo finne ut av det fremfor å avslutte vårt intime samliv. Hvis det er noe så overfladisk som kroppen min så er det takk og farvel. Og det inkluderer vektøkning altså. Jeg skjønner ikke hvorfor noen damer bare finner seg i det. Som om det er helt greit at mannen ikke tenner på en lenger, man er jo tross alt ikke 20 år hele livet. Anonymous poster hash: 13d21...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå