Gå til innhold

Det er så hyggelig med høsten for da kan jeg lage lysfat!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge tar det å lage et lysfat? Beregner du 15 min per lys? Sånn at du er helt sikker på at den står på rett plass?

Hva med nips? 10 min per nipsting? Hvordan planlegger du plassering av alt? Har du moodboard, eller tankekart? Tar du bilde av lysfatet sånn at du får sett det fra en annen vinkel?

Nei, tror ikke jeg kunne klart å ha en så altoppslukende hobby. Trenger noe lettere.

Anonymous poster hash: 9723b...4fb

La nå HI få lov til å glede seg over lysfat, ser ikke at det er en så gal interesse/hobby. Noen gleder seg over nye blomster, puter, vaser..you name it.

Selv har jeg hatt samme "lysfat" i 5 år nå, koselig å tenne på når det blir mørkt ute, men jeg mobber ikke andre som legger mer innsats i det

Annonse

Vil se bilder!!! MASSE bilder!!!!!

Anonymous poster hash: 1dc8c...025

En glede å hjelpe deg med å innfri det ønsket, vær så god :)

https://www.google.no/search?q=lysfat+h%C3%B8st&espv=2&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjDw_ej4fvPAhVuSZoKHSQxA78Q_AUIBigB

Anonymous poster hash: e7e33...241

https://www.google.no/search?q=lysfat+h%C3%B8st&espv=2&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjDw_ej4fvPAhVuSZoKHSQxA78Q_AUIBigB

Jammen, de der var da kjedelige!!

Myyye bedre lysfat i den tråden fra i fjor (??) !!!! ;-)

Anonymous poster hash: 1dc8c...025

Gjest Darwinia:-)

Nei, nei, nei, NEI!!! Det der var jo FINE lysfat. Det er jo ikke det vi vil ha😁

Annonse

Nei, nei, nei, NEI!!! Det der var jo FINE lysfat. Det er jo ikke det vi vil ha😁

Min mor har er helt grusomt lysfat! Hun har samlet sammen en hel haug med fjør hun har funnet i fjæra, inn i mellom står det te-lys.

Anonymous poster hash: 9ddd7...86b

Min mor har er helt grusomt lysfat! Hun har samlet sammen en hel haug med fjør hun har funnet i fjæra, inn i mellom står det te-lys.

Bilde, eller det har aldri skjedd!

😃

Gjest Darwinia:-)

Det der er et lysfat vi vil se bilde av. Jeg tror kanskje du burde avlegge din mor en liten visitt.

Her er årets Halloween-lysfat.

Legg merke til de festelige edderkoppene

Wææ!! Det der hadde aldri stått på mitt bord!

Da er det bedåre med harry-rare-merkelige-snåle-sammensatte lysfat som vi var heldige å få overvære her på tråden i fjor!:-)) Hi hi

Anonymous poster hash: 455a5...4a6

Her er årets Halloween-lysfat.

Legg merke til de festelige edderkoppene 😄

Hehe du har jo blitt bedre. Litt FOR god vil jeg si. Det er jo ikke morsomt lengre😘

Anonymous poster hash: dd5b0...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...