Gå til innhold

Noen som ikke klarer å vise seg helt naken for kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens han ligger i senga på rommet, før dere legger dere, går du naken rett foran han inn og ut?

Har du sex med han, i alle slags stillinger, i dagslys? Misunner deg så mye, for å klare å gjøre denne helt naturlige og normale tingen....

Jeg klarer bare ikke det..Ikke usikker på kroppen min, bare underlivet..Fikk store komplekser etter min første kjæreste, og jeg skjønner at det er helt latterlig, men det er et helt enormt fjell å bestige å la dette gå.

Jeg har prøvd å tenke at det ikke er noe galt med meg, og det er det jo ikke, men jeg klarer ikke få meg til å bare ligge henslengt naken på senga foran han. Synes underlivet mitt er så stygt; bul på venusberget, og fyldige ytre kjønnslepper. Når jeg står naken foran speilet og ser på meg selv, så "vises" underlivet så mye. På andre damer jeg har sett (svømmehall og lignende) så har de fleste mindre bul på venusberget enn meg. Og jeg har så "lang sprekk", den vises godt når jeg står. Men likevel er jeg ikke oppsiktsvekkende unormal, det vet jeg. 

Latterlige tanker, og jeg vet det selv.. For andre som ikke har det slik og skjønner følelsene rundt dette, så kan jeg best forklare det som at du kan tenke deg den aller mest ydmykende situasjonen du kan havne i; slik føles det ut og skulle gå naken.

Og er det slik at "alle" ligger naken i dagslys, i sofa/seng/kjøkkenbord, og skrever av all sin lyst foran/med mannen? 

Anonymous poster hash: 75a57...38e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som ei jeg så i dusjen på videregående- har vært sjalu siden. Den så så vakker og behagelig ut😳☺️ Jeg tuller ikke!

Til spørsmålet: ja jeg viser meg, men det har tatt tid og tillitt før det skjedde.

Skrevet

Kanskje du skulle beholdt litt hår på tissen. Tror jeg også ville følt meg litt blottlagt med helt barbert tiss

Anonymous poster hash: 81ba3...c4a

Skrevet

Ja går naken mellom bad og rom og har sex i lyset. Er også 30kg overvektig.selvsagt ikke fornøyd med å være overvektig. Men akkurat nå så er det nå det jeg er. Og mannen liker meg likevel😊

Har aldri brydd meg hva andre mener med kroppen min, så lenge jeg trives med meg selv så betyr det ingenting hva andre mener.

Anonymous poster hash: 533e5...6f8

Skrevet

Jeg går naken til og fra, ligger naken på senga og har sex i lyset, men jeg ligger sjeldent på kjøkkenbordet og skrever.

Anonymous poster hash: a5bb3...f22

Skrevet

Hva med å bare gjøre det? Jeg vet det høres ut som et teit forslag, men la meg forklare.

Siden du sammenligner med ting som andre føler er det mest ydmykende, så kom jeg til å tenke på min egen bagasje på det området. Jeg levde under veldig vanskelige forhold som liten, med en syk og ond mor som hadde mange syke regler for meg. Det er mange situasjoner fra min barndom som jeg har skamma meg så ekstremt mye over og som jeg har tenkt at jeg ALDRI skal fortelle til noen. For et par år siden bestemte jeg meg for å fortelle folk rundt meg om disse hemmelighetene likevel, for på den måten å kanskje kvitte meg med skammen. Og vet du hva, det har funka! Jeg opplevde at ingen av reaksjonene jeg fikk var sånn jeg trodde. Jeg følte meg veldig blottlagt, men å oppleve at andre tok det helt fint, tok på en måte brodden av disse tingene som jeg hadde skjult så lenge. Nå går det greit å snakke om det!

Hva om du bestemmer deg for å bare vise deg fram? Kanskje du oppdager at det ikke er så farlig, slik at du kan gjøre det igjen og igjen til det føles normalt for deg?

Det høres hemmende ut, slik du har det nå. Du er sikkert fin akkurat som du er, og mannen din tenner sikkert på at du mister noen hemninger rundt han.

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg var slik tidligere. Så fant jeg it at det var ex'en dom ødela selvbildet mitt. Han kom med kommentarer om kroppen min, og andre sine kropper. Han gjorde meg usikker, og jeg fikk dårlig selvbilde. Jeg vet selv at jeg ikke er noe glansbilde, men det hjalp ikke at han konstant påpekte alt som var galt med meg.

I dag er jeg fremdeles ikke noe glansbilde, men jeg har verdens beste kjæreste som daglig forteller meg at han elsker kroppen min, som lyster etter meg, tar på meg, koser på meg hver fang jeg går forbi osv, selv etter mange år sammen, selv etter strekkmerker, heng på mangen hengepupper, og begynnende grevinneheng. Så i dag går jeg naken NPR jeg føler for det, har sex i lyset, ligger naken både her og der. Ene og alene fordi han gir meg bekreftelse på at han elsker meg og begjærer meg akkurat slik jeg er:)

Anonymous poster hash: a6978...97c

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg var slik tidligere. Så fant jeg it at det var ex'en dom ødela selvbildet mitt. Han kom med kommentarer om kroppen min, og andre sine kropper. Han gjorde meg usikker, og jeg fikk dårlig selvbilde. Jeg vet selv at jeg ikke er noe glansbilde, men det hjalp ikke at han konstant påpekte alt som var galt med meg.

I dag er jeg fremdeles ikke noe glansbilde, men jeg har verdens beste kjæreste som daglig forteller meg at han elsker kroppen min, som lyster etter meg, tar på meg, koser på meg hver fang jeg går forbi osv, selv etter mange år sammen, selv etter strekkmerker, heng på mangen hengepupper, og begynnende grevinneheng. Så i dag går jeg naken NPR jeg føler for det, har sex i lyset, ligger naken både her og der. Ene og alene fordi han gir meg bekreftelse på at han elsker meg og begjærer meg akkurat slik jeg er:)

Anonymous poster hash: a6978...97c

Så heldig du er! Det høres så fint ut å ha en sånn mann!

Min tar aldri på meg, aldri klem, kyss, omfavnelse, begjær, lyst..aldri kompliment..

Jeg er veldig veltrent, andre menn ser på meg hele tiden. Men ikke min. Så selv om jeg innerst inne vet at jeg ser fin ut, unngår jeg helst å vise meg naken for mannen.. For han får meg til å føle meg fæl!

Anonymous poster hash: 08469...dfb

Skrevet

Så heldig du er! Det høres så fint ut å ha en sånn mann!

Min tar aldri på meg, aldri klem, kyss, omfavnelse, begjær, lyst..aldri kompliment..

Jeg er veldig veltrent, andre menn ser på meg hele tiden. Men ikke min. Så selv om jeg innerst inne vet at jeg ser fin ut, unngår jeg helst å vise meg naken for mannen.. For han får meg til å føle meg fæl!

Anonymous poster hash: 08469...dfb

Akkurat samme her! :( 

Anonymous poster hash: 0ce47...cd4

Skrevet

Jeg er ikke pen og musa er i allefall ikke pen, men lar det likevel stå til foran den som elsker meg uansett. Han har valgt meg og han liker å se på meg. Og jeg lover deg, at det virkelig er sant at jegæ ikke er noe pen! Det handler ikke om å være vakrest mulig, det handler om å føle seg fri. Syns det er leit med dere som sliter på denne måten.

Anonymous poster hash: 6bf95...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...