Gå til innhold

Hva slags briller har du (om du bruker det)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de dyre? Jeg skal ta syntest i morgen å med det vet jeg helt sikkert at jeg trenger briller. er langsynt i følge testen jeg tok for nesten 5 år siden 🙃 ja, har ikke hatt råd til å kjøpe meg briller / nå har jeg det endelig det 🙏

syns briller er egentlig veldig styggt, men kanskje dere kan hjelpe meg med å finne en fin modell?

Anonymous poster hash: 7475c...cbc

Skrevet

Herreguud nei feil feil - jeg er nærsynt

Anonymous poster hash: 7475c...cbc

Skrevet

Specsavers og Brilleland er vel billigst, de har mange infatninger. Glassene er ikke nødvendigvis ikke så dyre, men innfatning kan du bruke maaange 1000 på hvis du vil.

Anonymous poster hash: d21f2...ea0

Skrevet

Er ganske nærsynt (-5), og skeive hornhinner. Glassene er rævdyre.. Har Converse innfatning, den kosta rundt en tusenlapp. Glassene kosta 5 tusen 🤓

Anonymous poster hash: 2e60a...d83

Skrevet

Emporio Armaniå. Men bruker heller linser.

Anonymous poster hash: e8d83...a26

Skrevet

Har Chanel. Men brilleglass er jo ikke direkte billig da, mine kostet rundt 1200 kr pr stk, også skal man jo kanskje ha solbriller med styrke i glassene også. Så du bør nok belage deg på å bruke noen tusen på glass også. Når det er sagt så er det jo kjekt å kunne se klart og bruker man briller så har man de jo som regel på store deler av ens våkne tid.

I fjor begynte jeg med linser, men pr nå bruker jeg fremdeles brillene mest.

Anonymous poster hash: 2c0bc...8b4

Skrevet

Emporio Armaniå. Men bruker heller linser.

Armani ikke Armaniå

Skrevet

Jeg ble så lei av brillene mine, så jeg har gått over til Drømmelinser. Så nå bruker jeg linser om natta og ser nomalt om dagen. Interoptik har dette i Norge.

Anonymous poster hash: ef08c...b65
Skrevet

Jeg kjøpte på specsavers. Fikk to par til ca 1500 til sammen. Kjempefine briller!!

Skrevet

Det er jo masse kule briller! Jeg har flere par fordi jeg liker å bytte på. Fikk meg nettopp abonnement på synsam, betaler et mndsbeløp og fikk da flere briller på en gang. Genialt for meg som må ha litt å bytte i men som ikke vil bruke tusenvis på en gang. Håper du finner noen du liker. Få hjelp av noen som er gode til å plukke ut.

Anonymous poster hash: 2f94b...ac7

Skrevet

Jeg ble så lei av brillene mine, så jeg har gått over til Drømmelinser. Så nå bruker jeg linser om natta og ser nomalt om dagen. Interoptik har dette i Norge.

Anonymous poster hash: ef08c...b65

Har aldri hørt om dette før, men leste om det nå. Høres fantastisk ut! Hvor mye betaler du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...