Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Det var beskjeden... men hvor lenge skal det vare?? Verker dag ut og dag inn i armen bak under skulderbladet 🙈 Anonymous poster hash: 944ee...425
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Bytt lege! Blir så oppgitt av slike udugelige leger som ikke kan ta tak i de enkleste ting. Og så kommer du deg til en kiropraktor og til fysioterapi! Kutt ut ALT av sukker og minimer inntak av karbohydrater generelt - det trigger betennelser i kroppen. Ta tilskudd med omega3 og gurkemeie - det hemmer betennelse, og gurkemeie har samme effekt (og bedre på betennelse) som ibux. Kom deg i behandling! Der kan du både få behandling av den muskulaturen som er så stram at den gir deg en senebetennelse, og få øvelser for å styrke området slik at du forebygger å få det tilbake. Om det er veldig ille, sjekk om kiro eller fysio har trykkbølgebehandling, Men den tafatte og inkompetente legen bytter du ut! God bedring Anonymous poster hash: f795f...2c6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Hva og hvor mye har du gjort av øvelser? Hvilke endringer har du gjort i kroppsholdning og arbeidsstilling? Den innsatsen du gjør selv er den absolutt viktigste Anonymous poster hash: dc432...8dd
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Bytt lege! Blir så oppgitt av slike udugelige leger som ikke kan ta tak i de enkleste ting. Og så kommer du deg til en kiropraktor og til fysioterapi! Kutt ut ALT av sukker og minimer inntak av karbohydrater generelt - det trigger betennelser i kroppen. Ta tilskudd med omega3 og gurkemeie - det hemmer betennelse, og gurkemeie har samme effekt (og bedre på betennelse) som ibux. Kom deg i behandling! Der kan du både få behandling av den muskulaturen som er så stram at den gir deg en senebetennelse, og få øvelser for å styrke området slik at du forebygger å få det tilbake. Om det er veldig ille, sjekk om kiro eller fysio har trykkbølgebehandling, Men den tafatte og inkompetente legen bytter du ut! God bedring Anonymous poster hash: f795f...2c6 Dette svaret reagerer jeg veldig negativt på. Les forskning om senebetennelse, så vil du se at det foreligger lite evidens på dine påstander. Anonymous poster hash: 15f04...ab1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Dette svaret reagerer jeg veldig negativt på. Les forskning om senebetennelse, så vil du se at det foreligger lite evidens på dine påstander. Anonymous poster hash: 15f04...ab1 Det har jeg gjort, i tilleg til at jeg har årevis med erfaring med å behandle slike plager å vise til, med over gjennomsnittet gode behandlingsresultater. Om du ser, så anbefaler jeg Hi å kontakte fagpersoner som kan hjelpe henne videre. Uansett er det helt elendig jobb av legen å bare anbefale henne å tygge ibux, det mangler forståelse for hvordan slike plager utvikler seg, det mangler forståelse for hvordan bli kvitt plagene, og det mangler forståelse for hvordan hindre at hun skal få det igjen. Anonymous poster hash: f795f...2c6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 Bytt lege! Blir så oppgitt av slike udugelige leger som ikke kan ta tak i de enkleste ting. Og så kommer du deg til en kiropraktor og til fysioterapi! Kutt ut ALT av sukker og minimer inntak av karbohydrater generelt - det trigger betennelser i kroppen. Ta tilskudd med omega3 og gurkemeie - det hemmer betennelse, og gurkemeie har samme effekt (og bedre på betennelse) som ibux. Kom deg i behandling! Der kan du både få behandling av den muskulaturen som er så stram at den gir deg en senebetennelse, og få øvelser for å styrke området slik at du forebygger å få det tilbake. Om det er veldig ille, sjekk om kiro eller fysio har trykkbølgebehandling, Men den tafatte og inkompetente legen bytter du ut! God bedring Anonymous poster hash: f795f...2c6 Og der kom kvakksalveren inn. Ler😂😂 Anonymous poster hash: ac3ac...048
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Det var beskjeden... men hvor lenge skal det vare?? Verker dag ut og dag inn i armen bak under skulderbladet 🙈 Anonymous poster hash: 944ee...425 Jeg har hatt kronisk senebetennelse i mange år. Jeg sverger til naprapat. Har prøvd det meste; Fysio,akupunktur, trykkbølgebehandling, kortison...Eneste som har gitt ordentlig resultat er behandling hos naparapat. Prøv det! Anonymous poster hash: 711e5...5b9
Mostly Harmless Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 Har du senebetennelse, ville jeg oppsøkt fysioterapeut for treningsopplegg og eventuelt annen behandling. Vær varsom med ibux, i alle fall. Ved første tegn til magesmerter bør du mistenke den.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Og der kom kvakksalveren inn. Ler Anonymous poster hash: ac3ac...048 Jeg jobber med vanlige folk, med toppidrettsutøvere og jeg har i flere år jobbet tett med ortopeder. Tilbakemeldingene er at mine pasienter blir raskere friske, de har mindre infeksjoner, mindre komplikasjoner, mindre smerter. Ortopeder har uttalt at om flere terapeuter hadde fulgt mitt opplegg før og etter operasjoner ville flere hatt langt bedre resultater. Og ikke minst er det flere som er vurdert for operasjon som etter behandling hos meg ikke lenger trenger operasjon. Så noen kvakksalver er jeg nok ikke, men støtter meg på forskning i det jeg gjør. Men det er jo alltid morsomt når personer uten nok kunnskaper om dette skal kalle andre for kvakksalvere. Anonymous poster hash: f795f...2c6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #10 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg jobber med vanlige folk, med toppidrettsutøvere og jeg har i flere år jobbet tett med ortopeder. Tilbakemeldingene er at mine pasienter blir raskere friske, de har mindre infeksjoner, mindre komplikasjoner, mindre smerter. Ortopeder har uttalt at om flere terapeuter hadde fulgt mitt opplegg før og etter operasjoner ville flere hatt langt bedre resultater. Og ikke minst er det flere som er vurdert for operasjon som etter behandling hos meg ikke lenger trenger operasjon. Så noen kvakksalver er jeg nok ikke, men støtter meg på forskning i det jeg gjør. Men det er jo alltid morsomt når personer uten nok kunnskaper om dette skal kalle andre for kvakksalvere. Anonymous poster hash: f795f...2c6 Jeg jobber også med ortopeder og jeg skal love deg at gurkemeie ikke står på listaover behandling. Fysio, trening osv må alltid prøves i lang tid før operasjon hvis det ikke er en akutt skade med avriving feks. Anonymous poster hash: ac3ac...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå