Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Forstår ingenting. Har prøvd å sette meg inn i den her prøvinga og det som hører til men..

Hadde mensen 22 august og 26 september. Har mensen i 7 dager fra start til slutt. Lite spotting. Sier bare bang og fossblør i 5 dager føre det er lite i 2. Beklager info.

Denne moden har jeg testet med eggløsning tester siden 16. (Fikk ikke testene føre da) Ingen har vært positive hittil. Var en dag med middels positvt strek ellers synes nesten ikke streken ved siden av kontrollstreken. Kjennes ut som om jeg hadde eggløsning 17. Men slo ikke ut på testen..

Tok en graviditetstest idag, men den var negativ. Aner ikke hvilken uke jeg hører til i heller.

Noen råd??:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144297478-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet ikke hvordan jeg skal regne den ut.

Jeg fikk som sagt mensen 22 i august, 26 i september. Likt begge gangene. Fossblør dag 1 og i 5 dager. Deretter brunlig/litt i to, så ingenting. Jeg spotter verken før eller etter mensen.

Nå er det jo 26 oktober. Fortsatt ingen mens. Ingen positvt gravidtest heller. Så negativ som det går ann.

Målt etter eggløsning fra 16.oktober. ikke fått positvt enda...

Kan hende du ikke har fått eggløsning enda. Eggløsning kan bli utsatt en syklus på grunn av stress, sykdom osv. Jeg opplevde å få en syklus på 6 uker. Men syklusen før og etter var normal. Kan skje en gang i blant. Helt normalt i følge min lege i hvertfall. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...