Gå til innhold

Jif mopp startpakke - bra?

Anbefalte innlegg

Jeg leter stadig etter en måte å gjøre renholdet lettere på. Er moppesystemet fra Jif bra? Har 200 m2 som skal vaskes, så jeg er avhengig av mer enn bare engangsservietter (vet egentlig ikke hva man kan få kjøpt til Jif-systemet).

Anonymous poster hash: ddcbf...f7a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144297462-jif-mopp-startpakke-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Effekt fra Europris er samme greia, halve prisen. Jeg bruker våtmoppen i microfiber uten noe kjemikalier, kun vann. Blir rent og pent.

Bruker av og til engangs tørrmopp, det funker fint. Men tar oftest støvsugeren.

Anonymous poster hash: ae00c...121

Syns det er helt greit. De våtmoppene er kanskje litt for våte syns jeg, men bruker å sette de på moppeskaftet og vente litt før jeg begynner å moppe så de tørker litt.

Liker best mikrofibermoppene, de som er litt sånn skrukkete på en måte. Bruker de både våte og tørre

Anonymous poster hash: a0eb4...9b0

Annonse

Har du sett på rengjøringssystemet/pakken fra Enjo?

Vi er kjempefornøyde. Anbefalt av Norges Astma og Allergiforbund.

Anonymous poster hash: 395bf...002

Sjekker kjapt Enjo på nettet... himmel og hav for en pris da!! Gir ikke flere tusen kroner for er vaskesystem altså...

Anonymous poster hash: e7b2f...1d2

Sjekker kjapt Enjo på nettet... himmel og hav for en pris da!! Gir ikke flere tusen kroner for er vaskesystem altså...

Hadde enjo-"selskap" og fikk god vertinnerabatt. Vil tro jeg har tjent det inn. Hadde nemlig jif tidligere, det ble ikke like rent i huset og holdbarheten på utstyret var langt dårligere. Har hatt min gulvpakke i mange år, holder seg godt. Baderomspakken og vindusvaskesystemet er også langvarige og gode investeringer. Null kjemikalier og det blir skinnende rent. Verdt hver krone. Sparer mye på vaskemidler og diverse vaskeutstyr.

Anonymous poster hash: 818d4...f7b

Vi kjøpte Enjo i 98... Har ikke kjøpt nytt enda, det er en engangsinvestering, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...