Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg leter stadig etter en måte å gjøre renholdet lettere på. Er moppesystemet fra Jif bra? Har 200 m2 som skal vaskes, så jeg er avhengig av mer enn bare engangsservietter (vet egentlig ikke hva man kan få kjøpt til Jif-systemet). Anonymous poster hash: ddcbf...f7a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Har du sett på rengjøringssystemet/pakken fra Enjo? Vi er kjempefornøyde. Anbefalt av Norges Astma og Allergiforbund. Anonymous poster hash: 395bf...002
Ziva Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Har Jif, det finnes engangsmopper, vanlig mopp og til fliser. Mer enn det trenger ikke vi men det finnes sikkert mye mer.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Effekt fra Europris er samme greia, halve prisen. Jeg bruker våtmoppen i microfiber uten noe kjemikalier, kun vann. Blir rent og pent. Bruker av og til engangs tørrmopp, det funker fint. Men tar oftest støvsugeren. Anonymous poster hash: ae00c...121
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Syns det er helt greit. De våtmoppene er kanskje litt for våte syns jeg, men bruker å sette de på moppeskaftet og vente litt før jeg begynner å moppe så de tørker litt. Liker best mikrofibermoppene, de som er litt sånn skrukkete på en måte. Bruker de både våte og tørre Anonymous poster hash: a0eb4...9b0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 Enjo er tusen ganger bedre! Og der blir det helt rent med kun vann, så slipper man såpepartikler flyvende rundt etterpå. Anonymous poster hash: 818d4...f7b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Føler jiff gir fra seg et belegg på gulvet. Men det er kanskje bare meg... er vel like lett og bare ta en mopp og skylde under vasken med litt vann og grønnsåpe? Anonymous poster hash: 23454...e86
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har jif. Både stav og mopper, bruker bare vann. Bløter moppen under speingen, og svinger den på gulvet. Skyller og vrir. Anonymous poster hash: 1973b...6eb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #10 Skrevet 26. oktober 2016 Har du sett på rengjøringssystemet/pakken fra Enjo? Vi er kjempefornøyde. Anbefalt av Norges Astma og Allergiforbund. Anonymous poster hash: 395bf...002 Sjekker kjapt Enjo på nettet... himmel og hav for en pris da!! Gir ikke flere tusen kroner for er vaskesystem altså... Anonymous poster hash: e7b2f...1d2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #11 Skrevet 26. oktober 2016 Sjekker kjapt Enjo på nettet... himmel og hav for en pris da!! Gir ikke flere tusen kroner for er vaskesystem altså... Anonymous poster hash: e7b2f...1d2 Hadde enjo-"selskap" og fikk god vertinnerabatt. Vil tro jeg har tjent det inn. Hadde nemlig jif tidligere, det ble ikke like rent i huset og holdbarheten på utstyret var langt dårligere. Har hatt min gulvpakke i mange år, holder seg godt. Baderomspakken og vindusvaskesystemet er også langvarige og gode investeringer. Null kjemikalier og det blir skinnende rent. Verdt hver krone. Sparer mye på vaskemidler og diverse vaskeutstyr. Anonymous poster hash: 818d4...f7b
amandine Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 Sjekker kjapt Enjo på nettet... himmel og hav for en pris da!! Gir ikke flere tusen kroner for er vaskesystem altså... Anonymous poster hash: e7b2f...1d2 Vi kjøpte Enjo i 98... Har ikke kjøpt nytt enda, det er en engangsinvestering, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå