sologsommer Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Fortell, fortell 😊😊 Kan dere Evt. Anbefale et hotel?
Jenny-penny Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Jul i Liseberg! Vanvittig koselig. Vi bor somregel på Elite plaza, ett nydelig hotell med god atmosfære. Har også bodd på hotellet rett utenfor Liseberg, men kun pga det praktiske. Anbefales på det varmeste!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Vi var i tivoli på nyttårsaften i fjor/år. Det var helt himmelsk!! Vet ikke hvordan det er i jula, men nyttår var virkelig flott! Julepynta tivoli, masse god mat og drikke, været var flott, ungene kosa seg... vi snakker om den turen enda, vi hadde det så fint! Anonymous poster hash: 286c1...815
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Vi har vært på jul i tivoli. Det var fantastisk! God mat, god stemning, masse lys, nydelig pynt, men ganske kaldt da. Det gjorde ingenting for vi storkoste oss! Skal tilbake et år for jeg syns det var fantastisk, en av de beste ferieopplevelsene vi har hatt. Anbefaler Comfort hotel Vesterbro. Billig, men veldig bra hotel. Ligger nært Tivoli Anonymous poster hash: e7872...8ee
Førstemann Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 Har vært på Tivoli i desember. Fantastisk opplevelse, som vi gjerne gjør igjen. Ungene hadde litt lite klær på bena, bare, det ble litt kaldt med alle karusellene. Liseberg på nyttårsaften hørtes også helt prima ut, det var en ide å tenke på !
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #7 Skrevet 25. oktober 2016 Tivoli i København!!! Er også heeeelt fantastisk ved Halloween! Jeg hater egetlig alle tivoli, men Tivoli i København er helt topp. Anonymous poster hash: 8957f...c49
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #8 Skrevet 25. oktober 2016 Tivoli i køben! Har reist der fast hver desember i 4 år. Det e sååå fantastisk å komme inn der. Det er som å komme inn i et eventyr med tusenvis av julelys og julepynt så langt øyet kan se😂Nei, men seriøst, om du er et julemenneske må det oppleves. Veldig koselig med små boder med superfin julepynt, kakao med krem, besøk hos julenissen om du reiser med barn, lysshow, god mat. Altså veldig koselig. Har bodd på forskjellige hoteller hver gang. Spørs hvilken prisklasse du er ute etter og hvor kresen du er😉 Anonymous poster hash: d58c3...4b7
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #9 Skrevet 25. oktober 2016 Har vært begge steder. Tivoli var helt klart best! Fantastisk stemning🌟 Anonymous poster hash: e3b28...d9d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #10 Skrevet 25. oktober 2016 Åh, nå fikk jeg lyst til å reise til København i desember.... Anonymous poster hash: 747fa...359
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #11 Skrevet 25. oktober 2016 Hvor gamle bør barna være? For køben? Har så lyst til å ta med min sønn men han er bare 5 Anonymous poster hash: 7ae10...113
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #12 Skrevet 25. oktober 2016 Hvor gamle bør barna være? For køben? Har så lyst til å ta med min sønn men han er bare 5 Anonymous poster hash: 7ae10...113 Perfekt for de fleste aldre. Mine var 1 og 2,5 da vi var der. For små for de fleste aktiviteter, men vi koste oss max! 5 er supert Anonymous poster hash: e3b28...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå