Gå til innhold

Jeg slo hodet mitt ganske kraftig i helgen.

Anbefalte innlegg

Fikk en solid kul og har hatt kraftig hodepine siden. Jeg mistet ikke bevisstheten eller noe sånt.

Problemet er at hodepinen ikke forsvinner. Den er altoppslukende og går bare marginalt ned med smertestillende.

Såpass vondt at jeg ikke kom meg på jobb i dag, og det skjer omtrent aldri.

Burde jeg oppsøke lege, eller kan jeg bare vente til det går over?

Frister lite med legebesøk.

Anonymous poster hash: 29e33...934

Fortsetter under...

Er det noe sted som er verre enn andre å skade?

Min kul er like over tinningen. Mot pannen.

Du har hatt kraftig odepine etter et slag mot hodet. Da må du til lege. Ferdig med det.

Anonymous poster hash: 90e66...c2f

Det er større sjanse for hjernerystelse ved slag mot tinningen enn mot bakhodet og pannen, men slag mot hodet som gir langvarig hodepine ville jeg sjekket opp uansett hvor i hodet du slo deg

Kanskje må du sykemeldes noen dager med skjerm og leseforbud så hjernen får hvile. Det er vanlig ved hjernerystelse

Anonymous poster hash: 31994...ba4

Du MÅ ta dette alvorlig!

En kjenning av meg jobbet videre etter hjernerystelse, på tross av symptomer han burde ha respektert - helt til han kollapset to uker etterpå. Og han har kronisk hodepine nå, samt epilepsi, kronisk fatigue og personlighetsforandringer! 😥

Anonymous poster hash: fd608...fc3

Annonse

Jeg har vært i kontakt med lege og er beordret til å ta det med ro. Jeg er ekstremt dårlig på akkurat det, men jeg må jo. Heldigvis begrenser det seg selv litt, på grunn av hodeverken 😞

Jeg har vært i kontakt med lege og er beordret til å ta det med ro. Jeg er ekstremt dårlig på akkurat det, men jeg må jo. Heldigvis begrenser det seg selv litt, på grunn av hodeverken 😞

Godt, og akkurat i denne situasjonen er det viktig å lytte til legen!

Ingen skjerm, tv eller lesing heller. Ligg på rygg, lukk øynene og slapp av

God bedring

Anonymous poster hash: 31994...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...