Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Noen som vet hvor man kan få kjøpt en _billig_ reiseseng i Spania? Helst Torrevieja-området sånn at det kan ordnes enkelt når vi ankommer, men vi har leiebil så kan kjøre til Santa Pola eller Alicante også... Sjekket Carrefour sine sider men billigste der var 40EUR (på tilbud - vet ikke om de har det samme tilbudet i butikk), så jeg håper å finne en enda billigere, men må vi så må vi.. Skal bare være der en uke, og har rett og slett ikke plass til å ta den med hjem (Den blir altså stående igjen), så håper å slippe å bruke veldig mye penger på den... Er også aktuelt å leie hvis det er muligheter for det, men jeg er overhodet ikke kjent i området (og kan ikke noe spansk) så jeg aner ikke hvor jeg evt finner det.. Leier fritidsbolig, ikke hotell eller stort firma, så er ikke utleiemuligheter der.. Anonymous poster hash: d8d15...9d5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Noen som vet hvor man kan få kjøpt en _billig_ reiseseng i Spania? Helst Torrevieja-området sånn at det kan ordnes enkelt når vi ankommer, men vi har leiebil så kan kjøre til Santa Pola eller Alicante også... Sjekket Carrefour sine sider men billigste der var 40EUR (på tilbud - vet ikke om de har det samme tilbudet i butikk), så jeg håper å finne en enda billigere, men må vi så må vi.. Skal bare være der en uke, og har rett og slett ikke plass til å ta den med hjem (Den blir altså stående igjen), så håper å slippe å bruke veldig mye penger på den... Er også aktuelt å leie hvis det er muligheter for det, men jeg er overhodet ikke kjent i området (og kan ikke noe spansk) så jeg aner ikke hvor jeg evt finner det.. Leier fritidsbolig, ikke hotell eller stort firma, så er ikke utleiemuligheter der.. Anonymous poster hash: d8d15...9d5 40 euro er nok ikke så dyrt. Du kan evt sjekke jysk. Jeg vet det finnes et firma for utleie av barneutstyr i Torrevieja. Meld deg inn i gruppa nordmenn i Torrevieja på Facebook. Der kan du spørre og de vet alt. 😊 Anonymous poster hash: f80ab...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå