Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 hvor liten i erigert tilstand? Min har ca 13 cm erigert. Når den er slapp er den så liten at den nesten ikke synes. Dette har vært til stor plage psykisk for min mann. Det jeg er redd for nå er at vår sønn skal bli født med samme situasjon og at penisen hans forblir liten resten av livet:( Noen erfaringer? Anonymous poster hash: df82f...083
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 hvor liten i erigert tilstand? Min har ca 13 cm erigert. Når den er slapp er den så liten at den nesten ikke synes. Dette har vært til stor plage psykisk for min mann. Det jeg er redd for nå er at vår sønn skal bli født med samme situasjon og at penisen hans forblir liten resten av livet:( Noen erfaringer? Anonymous poster hash: df82f...083 Min eks hadde litt liten, og desverre arvet min sønn hans. Han er 11 år og har mindre penis enn lillebroren på 2 (annen far). Han blir også mobbet for det i dusjen på skolen, så det har blitt et stort problem. Nå vet jo ikke jeg om problemet vedvarer når han kommet i tenårene. Anonymous poster hash: 32ec3...318
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg har faktisk aldri sett mannens i vanlig tilstand. Han er veldig plaget tror jeg, selv om han ikke snakker om det. Erigert er den passe stor, større enn jeg ville antatt. Har sneiet borti den før, uten ereksjon, og skjønte at den ikke kan være stor. Han dekker seg alltid til, så ikke lett å få noe inntrykk av str. Men jeg snakker heller ikke om det, siden han tydligvis har komplekser. Like greit å la være tenker jeg. Vi har tre barn. Alle jenter. Så vanskelig å si om det er arvelig. Anonymous poster hash: 05ae4...73d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 hvor liten i erigert tilstand? Min har ca 13 cm erigert. Når den er slapp er den så liten at den nesten ikke synes. Dette har vært til stor plage psykisk for min mann. Det jeg er redd for nå er at vår sønn skal bli født med samme situasjon og at penisen hans forblir liten resten av livet:( Noen erfaringer? Anonymous poster hash: df82f...083 Har aldri hørt at str på penis er arvelig. Mannen min er vel litt over gjennomsnittet. Vil tro han har mellom 15-16 cm. Sønnen våres sin penis ser helt normal ut i str den også. Og jeg ser at gutter i den alderen er like forskjellig som menn. Altså ingen peniser er helt like. Vet om et søskenpar der storebror var veldig flau over at lillebror hadde større penis. Da var guttene 4 og 6. Husker storebror ikke ville være naken sammen med lillebror. Begge hadde normal penis. Men lillebror sin var lengre. Anonymous poster hash: 45822...8fd
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Mannen har liten penis i slapp tilstand. Eldstesønnen hadde liten penis som barn, men har det ikke nå etter puberteten (selvfølgelig bare sett i slapp tilstand). Så her var det ikke arvelig hvertfall. Anonymous poster hash: 5e19b...a7a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg har faktisk aldri sett mannens i vanlig tilstand. Han er veldig plaget tror jeg, selv om han ikke snakker om det. Erigert er den passe stor, større enn jeg ville antatt. Har sneiet borti den før, uten ereksjon, og skjønte at den ikke kan være stor. Han dekker seg alltid til, så ikke lett å få noe inntrykk av str. Men jeg snakker heller ikke om det, siden han tydligvis har komplekser. Like greit å la være tenker jeg. Vi har tre barn. Alle jenter. Så vanskelig å si om det er arvelig. Anonymous poster hash: 05ae4...73d Han må ha forferdelige komplekser, stakkars, om han har klart å lage tre barn med deg(jeg regner med at det er flere år langt forhold) uten å være "henslengt naken" og avslappet? Anonymous poster hash: 8d382...bd4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 Han må ha forferdelige komplekser, stakkars, om han har klart å lage tre barn med deg(jeg regner med at det er flere år langt forhold) uten å være "henslengt naken" og avslappet? Anonymous poster hash: 8d382...bd4 Vært sammen i 10 år vi. Ja. Han har nok veldig komplekser, men jeg roser han veldig. Han har blitt mer åpen mot meg etter at barna kom til. Jeg tror min ros hjelper han å få selvtillit. Og det skal sies at han er den beste partneren jeg har hatt, seksuelt. Han er tålmodig, gir mer enn han tar (hvis man kan si det sånn). Den beste mann man kan tenke seg på alle måter, i mine øyne. Men som sagt, jeg prøver å ikke snakke om det før event han tar det opp. Og for min del betyr ikke str noen verdens ting! Jeg har jo fått tre barn med han så jeg må jo like han veldig godt 😍 Anonymous poster hash: 05ae4...73d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 Han må ha forferdelige komplekser, stakkars, om han har klart å lage tre barn med deg(jeg regner med at det er flere år langt forhold) uten å være "henslengt naken" og avslappet? Anonymous poster hash: 8d382...bd4 Han tørr vise seg frem når vi har sex altså. Men da er jo penis erigert, så da er han tryggere på seg selv. Men kan aldri plutselig ta på han nedentil, for da rykker han unna. Når har blir hard etter dette, får jeg lov å se/ta på. Så er nok str i slapp tilstand han har komplekser på.. Anonymous poster hash: 05ae4...73d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 Min ene sønn har liten penis. Reagerte på det allerede da han var baby, og krysser stadig fingrene for at den skal bli større snart. Har selvfølgelig aldri kommentert det, men han har dessverre fått kommentarer i dusjen fra klassekompiser på at den er så liten, og han synes det er vanskelig og vondt. Min bønn må være at dere andre guttemammaer oppdrar barna deres til å ikke kommentere andres tiss. Det er faktisk ikke noe kult. Anonymous poster hash: 65073...f4e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 Hva er liten egentlig hos små barn? Anonymous poster hash: fb350...e64
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 Han tørr vise seg frem når vi har sex altså. Men da er jo penis erigert, så da er han tryggere på seg selv. Men kan aldri plutselig ta på han nedentil, for da rykker han unna. Når har blir hard etter dette, får jeg lov å se/ta på. Så er nok str i slapp tilstand han har komplekser på.. Anonymous poster hash: 05ae4...73d Stakkars.. har du ikke lyst til å snakke med han om det? Tror jeg ville følt at det var en slags avstand mellom oss hvis det var noe såpass viktig som var usnakket. Anonymous poster hash: 5576e...f56
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #12 Skrevet 23. oktober 2016 Vært sammen i 10 år vi. Ja. Han har nok veldig komplekser, men jeg roser han veldig. Han har blitt mer åpen mot meg etter at barna kom til. Jeg tror min ros hjelper han å få selvtillit. Og det skal sies at han er den beste partneren jeg har hatt, seksuelt. Han er tålmodig, gir mer enn han tar (hvis man kan si det sånn). Den beste mann man kan tenke seg på alle måter, i mine øyne. Men som sagt, jeg prøver å ikke snakke om det før event han tar det opp. Og for min del betyr ikke str noen verdens ting! Jeg har jo fått tre barn med han så jeg må jo like han veldig godt Anonymous poster hash: 05ae4...73d Vel behov for å forsikre oss om at han er bra til tross for liten penis... kompleks for det du og? Anonymous poster hash: df82f...083
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #13 Skrevet 23. oktober 2016 Han tørr vise seg frem når vi har sex altså. Men da er jo penis erigert, så da er han tryggere på seg selv. Men kan aldri plutselig ta på han nedentil, for da rykker han unna. Når har blir hard etter dette, får jeg lov å se/ta på. Så er nok str i slapp tilstand han har komplekser på..Anonymous poster hash: 05ae4...73d Sorry, men åssen har han klart å aldri vise seg naken til deg da? Gjemmer han seg med en gang hsn kommer og dere dusjer eller går ikke på do sammen ever? Det går da rett og slett ikke an å ikke ha sett sin mann naken???? Anonymous poster hash: 6533c...6db
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #14 Skrevet 23. oktober 2016 Liten slapp, men tipper rundt 12-13 erigert. Den er i passe tykkelse for meg, og vi har et veldig tilfredsstillende sexliv. Han har også hatt en del komplekser for det og blitt ertet i tenårene (de så han jo aldri erigert), men er trygg med meg heldigvis. Jeg elsker han akkurat som han er. Sønnen vår er for liten til at vi kan vite hvordan det blir enda. Men min mann har ikke mikropenis da, men den ser ganske liten ut slapp. Men det gjør jo ingenting:) Mest spent på om guttene andre ting han har komplekser for og blitt mye ertet for, og leser jo holdninger her inne, så tenker litt på det. Anonymous poster hash: 00d57...bf0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #15 Skrevet 23. oktober 2016 Herregud damer! Nå lager dere problemer ut av noe som ikke er et problem. Dere skjønner at halvparten av verdens mannlige befolkning har en penis som er under gjennomsnittet? Siden faren til denne gutten har både fått seg dame og tydeligvis også hatt sex og laget barn ser det visst ut som det faktisk er mulig å klare seg med liten penis. Men når damer på netter hauser opp dette som et problem blir det jo nettopp det også. Anonymous poster hash: 868ed...404
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 Sorry, men åssen har han klart å aldri vise seg naken til deg da? Gjemmer han seg med en gang hsn kommer og dere dusjer eller går ikke på do sammen ever? Det går da rett og slett ikke an å ikke ha sett sin mann naken???? Anonymous poster hash: 6533c...6db Jo det går an. Vi går ikke på do sammen, og dusje ikke sammen. Når vi er ferdig etter sex, legger han seg under dyna sånn som jeg også gjør. Er ikke sånn at han går å gjemmer seg. Anonymous poster hash: 05ae4...73d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #17 Skrevet 23. oktober 2016 Stakkars.. har du ikke lyst til å snakke med han om det? Tror jeg ville følt at det var en slags avstand mellom oss hvis det var noe såpass viktig som var usnakket. Anonymous poster hash: 5576e...f56 Hva skal jeg egentlig si? Han har aldri sagt noe om det. Skal jeg da si noe? Det ville vel vært enda verre. Jeg bryr meg ikke om str, så trenger ikke lage mer styr enn det trenger å være syns jeg. Han har komplekser, men tror det hadde vært vondt verre for han at jeg tok det opp. Vi har et nært forhold ellers, men noe får han nesten ha for seg selv. Snakker gladelig med han om han ønsker det.. Anonymous poster hash: 05ae4...73d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #18 Skrevet 23. oktober 2016 Vel behov for å forsikre oss om at han er bra til tross for liten penis... kompleks for det du og? Anonymous poster hash: df82f...083 Jeg sier jo det til han for at han skal føle seg tryggere, og mer avslappet til deg. Sier det ikke for å overbevise deg akkurat. Anonymous poster hash: 05ae4...73d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #19 Skrevet 23. oktober 2016 Dette var syk lesing. Hun har aldri sett sin manns penis slapp!? For et skrudd intimforhold og ikke kjenne hverandres kropp etter så lang tid. Anonymous poster hash: df82f...083
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #20 Skrevet 23. oktober 2016 Merkeligste jeg har hørt. Jeg og kjærest sprader rundt naken hele tiden, ligger naken i senga (svette og glovarme etter heftig puling - dyne er da uaktuelt!), dusjer sammen, osv. Hadde han hatt et sånt kompleks, hadde vi ikke hatt et godt og åpent forhold, spør du meg. Anonymous poster hash: 987cf...eef
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #21 Skrevet 23. oktober 2016 Merkeligste jeg har hørt. Jeg og kjærest sprader rundt naken hele tiden, ligger naken i senga (svette og glovarme etter heftig puling - dyne er da uaktuelt!), dusjer sammen, osv. Hadde han hatt et sånt kompleks, hadde vi ikke hatt et godt og åpent forhold, spør du meg. Anonymous poster hash: 987cf...eef Helt enig. Anonymous poster hash: df82f...083
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #22 Skrevet 23. oktober 2016 Vet ikke. Min mann har stor (21-22 cm erigrert) ca 15 cm slapp) Vi har to gutter hvor Førstefødte har ganske stor, jeg var jo vandt med førstefødte sin størrelse så når jeg har sett andre gutter til venninner- tilfeldigvis ved dobesøk/straNden/skift har de hatt mindre. Vår andrefødte har mer normal/liten/kort og han er i fysiske trekk/kropp mer lik meg (hår, kroppsform, ansikt osv) men jeg har ikke penis da -men til sammenligning kommer peniser i alle slags former og størrelser uansett Anonymous poster hash: 02e43...6a4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #23 Skrevet 24. oktober 2016 Min ene sønn har liten penis. Reagerte på det allerede da han var baby, og krysser stadig fingrene for at den skal bli større snart. Har selvfølgelig aldri kommentert det, men han har dessverre fått kommentarer i dusjen fra klassekompiser på at den er så liten, og han synes det er vanskelig og vondt. Min bønn må være at dere andre guttemammaer oppdrar barna deres til å ikke kommentere andres tiss. Det er faktisk ikke noe kult. Anonymous poster hash: 65073...f4e Noen tips til hvordan man gjør det? Sist jeg hadde med sønnen min på 5 og kompisen hans i svømmehall, så sa min til kompisen i garderoben "Min tiss er større enn din." Litt komisk da kompisens er ca dobbelt så stor, men han svarte bare diplomatisk: "Nei, de er like store." Har tenkt jeg må ta en liten prat med ham før neste gang, men vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg. Anonymous poster hash: a531b...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå