Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Har hatt nesten 40 sexpartnere, og alle de har vært enten gjennomsnittlige eller OVER gjennomsnittet. Er egentlig bare her inne jeg har lest om at noen har hatt sex med minipeniser. Men i går! Herregud! Aldri opplevd noe lignende. 😱 Hadde trekant med to kompiser (jeg har vært sammen med han ene noen ganger tidligere). Men seriøst! Kompisen hans hadde en liiiiiten penis. Faktisk på størrelse med tommelen min i tykkelse og kanskje like lang som pekefingeren min. Og han fikk den ikke opp en gang. For en surrealistisk følelse å suge han. Føltes som om det var en guttunge. Synes oppriktig synd på han som har en så liten en......... Siden han aldri fikk den ordentlig opp kom han heller aldri inni meg, så jeg gikk glipp av den opplevelsen. 😬 Andre med lignende erfaringer? Hvordan er det egentlig mulig å være gift med en med så liten penis? Er jeg veldig overfladisk nå?? Anonymous poster hash: 9736e...5bd
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Du hadde trekant og det mest surrealistiske var en liten penis😂😂 Utover det: jeg har ikke vært borti det Anonymous poster hash: a7a15...b6a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Du hadde trekant og det mest surrealistiske var en liten penis😂😂 Utover det: jeg har ikke vært borti det Anonymous poster hash: a7a15...b6a Satt med nøyaktig samme tanke😂😂 Jeg er visst gammel... Anonymous poster hash: 9435b...0dc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde date med en mann.. en kjernekar og vi hadde god kjemi. jeg trodde han hadde prestasjonsangst fordi jeg kjente ingenting på utsiden av buksen. Jeg begynte å le da jeg trakk ned boxeren:P den var på størrelse på min lillefinger i erigert tilstand. Han var vant med den reaksjonen, men han hevdet at den var stor nok til å gi nytelse.. Endte med jeg spurte om han var inni meg fordi jeg følte liksom ikke det noe særlig. Da var han allerede ferdig haha Vi er fortsatt venner i dag Anonymous poster hash: 3042e...a89
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde date med en mann.. en kjernekar og vi hadde god kjemi. jeg trodde han hadde prestasjonsangst fordi jeg kjente ingenting på utsiden av buksen. Jeg begynte å le da jeg trakk ned boxeren:P den var på størrelse på min lillefinger i erigert tilstand. Han var vant med den reaksjonen, men han hevdet at den var stor nok til å gi nytelse.. Endte med jeg spurte om han var inni meg fordi jeg følte liksom ikke det noe særlig. Da var han allerede ferdig haha Vi er fortsatt venner i dag Anonymous poster hash: 3042e...a89 Man ler ikke av en manns kjønnsorgan! Hva feiler det folk? Anonymous poster hash: 9435b...0dc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Du vet jo ikke om han hadde mikropenis når han ikke fikk den opp en gang. Jeg har vært borte i rimelig små slappe peniser som har blitt ganske så store når de er stiv. Har også vært borte i store slappe som knapt ikke vokste noe da de ble stiv. Anonymous poster hash: f370c...da6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde date med en mann.. en kjernekar og vi hadde god kjemi. jeg trodde han hadde prestasjonsangst fordi jeg kjente ingenting på utsiden av buksen. Jeg begynte å le da jeg trakk ned boxeren:P den var på størrelse på min lillefinger i erigert tilstand. Han var vant med den reaksjonen, men han hevdet at den var stor nok til å gi nytelse.. Endte med jeg spurte om han var inni meg fordi jeg følte liksom ikke det noe særlig. Da var han allerede ferdig haha Vi er fortsatt venner i dag Anonymous poster hash: 3042e...a89 Herregud så slem du er.. Lo du seriøst høyt? Stakkars mann! Anonymous poster hash: a7a15...b6a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 Herregud så slem du er.. Lo du seriøst høyt? Stakkars mann! Anonymous poster hash: a7a15...b6a Ukontrollert latter gjorde det ikke akkurat med vilje Anonymous poster hash: 3042e...a89
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde date med en mann.. en kjernekar og vi hadde god kjemi. jeg trodde han hadde prestasjonsangst fordi jeg kjente ingenting på utsiden av buksen. Jeg begynte å le da jeg trakk ned boxeren:P den var på størrelse på min lillefinger i erigert tilstand. Han var vant med den reaksjonen, men han hevdet at den var stor nok til å gi nytelse.. Endte med jeg spurte om han var inni meg fordi jeg følte liksom ikke det noe særlig. Da var han allerede ferdig haha Vi er fortsatt venner i dag Anonymous poster hash: 3042e...a89 Du virker som et ekkelt enkelt menneske. Ukontrollert eller ei. Hadde en mann ledd av at ei kvinne hadde svære kjønnslepper hadde pipa helt sikkert fått en annen lyd. Jeg tar det sikkert personlig fordi jeg har en mann med liten penis. Det har ikke noe å si for meg. Jeg har hatt mange sexpartnere med varierende størrelse. Min mann er en fantastisk elsker. Vi har det veldig godt sammen. Og le av noen sine kroppsdeler er rett og slett bare veldig umodent eller respektløst. Anonymous poster hash: dec70...c1a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 Ukontrollert latter gjorde det ikke akkurat med vilje Anonymous poster hash: 3042e...a89 Det spiller ingen rolle, som voksen kontrollerer man seg uansett i en slik situasjon. Anonymous poster hash: 65021...a6d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 Slemt, tja. Var ikke meningen og sa unnskyld. Han opplever stadig at damer ler og kommer med spydige kommentarer. Svært sjelden gang noen som sier unnskyld. Så om det gjør meg til et ekkelt menneske om at jeg fikk den reaksjonen av å se en minipenis, så får jeg være det Anonymous poster hash: 3042e...a89
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #12 Skrevet 23. oktober 2016 Slemt, tja. Var ikke meningen og sa unnskyld. Han opplever stadig at damer ler og kommer med spydige kommentarer. Svært sjelden gang noen som sier unnskyld. Så om det gjør meg til et ekkelt menneske om at jeg fikk den reaksjonen av å se en minipenis, så får jeg være det Anonymous poster hash: 3042e...a89 En del av vår sosialkompitanse skal være selvkontroll .. Anonymous poster hash: c939e...d5d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #13 Skrevet 23. oktober 2016 En del av vår sosialkompitanse skal være selvkontroll .. Anonymous poster hash: c939e...d5d Sosial kompetanse ... Før noen retter opp Anonymous poster hash: c939e...d5d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #14 Skrevet 23. oktober 2016 Slemt, tja. Var ikke meningen og sa unnskyld. Han opplever stadig at damer ler og kommer med spydige kommentarer. Svært sjelden gang noen som sier unnskyld. Så om det gjør meg til et ekkelt menneske om at jeg fikk den reaksjonen av å se en minipenis, så får jeg være det Anonymous poster hash: 3042e...a89 Da burde den mannen finne seg noen ordentlige kvinnfolk og ikke omgås med folk som ikke klarer å oppføre seg... For en unnskyldning ... Han er vant til at damer ler av han .. Herregud Anonymous poster hash: c939e...d5d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #15 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde date med en mann.. en kjernekar og vi hadde god kjemi. jeg trodde han hadde prestasjonsangst fordi jeg kjente ingenting på utsiden av buksen. Jeg begynte å le da jeg trakk ned boxeren:P den var på størrelse på min lillefinger i erigert tilstand. Han var vant med den reaksjonen, men han hevdet at den var stor nok til å gi nytelse.. Endte med jeg spurte om han var inni meg fordi jeg følte liksom ikke det noe særlig. Da var han allerede ferdig haha Vi er fortsatt venner i dag Anonymous poster hash: 3042e...a89 Det er nok smilefjesene i innleggene dine som gjør at du virker slem. Ikke den ukontrollerte latteren. Anonymous poster hash: f06fd...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 Har hatt noen sexpartnere i årenes løp. Ofte syns jeg at de som har litt komplekser fordi de mener de har små peniser er bedre elskere. De gjør så mye mer for at dama skal nyte sex, og har gjerne skikkelig gode vorspiel. Menn med store kjører gjerne bare på, de har jo så store at dama elsker sikkert at de bare peiser på uten vors. Dette gjelder selvsagt ikke alle, men det er erfaringen jeg har. Fant heldigvis en mann som alltid lar meg komme først og i tillegg er godt over gjennomsnittet. Uten at det har noe som helst betydning. Anonymous poster hash: 5ef14...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå