Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere sengetøy og håndklær?

Anbefalte innlegg

Har ikke vaskerom. Badet er veldig lite, så det er bare et skap under vasken der røret til vasken tar nesten hele plassen og to smale skap på hver side av speilet.

Har heller ikke så veldig god plass på soverommene men vurderer å kjøpe et sånn lintøyskap de har på ikea til å ha i gangen men det er heller ikke plass til så mye der.

Hvordan oppbevarer dere sengetøy og håndklær som har liten plass?

Anonymous poster hash: d45d9...86e

Fortsetter under...

Vi har ganske god plass, så det hjelper ikke... Men vi har håndklær i skuffer på badet (kunne du hengt opp skap/hyller helt oppunder taket?), og sengeklær i skuffer under senga.

Har tenkt på å bygge opp sengen enda mer, men da bli sengen veldig høy...

Ta en titt på pinterest, mye gode lagringsideer der :)

Anonymous poster hash: 91439...24c

Det er jo ikke så veldig mye mer enn det som er i bruk du trenger. Vi har et 30 cm høyskoler på badet. Der har vi alle ekstra håndklær og kluter (+ litt til) sengetøy har vi i en skuff på soverommet og ekstra dyner, med dynetrekk i en kasse under senga.

Anonymous poster hash: 7d38a...81e

Hvor mye sengetøy har du? Vi har 3 sett ekstra , itillegg til de som er på sengene. Vasker og tar rett på igjen. Kjøper ikke nytt før de er slitt. Har 2 ekstradyner og puter. De er vakumert og ligger pakket i plast under sengen min. Vi er 7 stk i familien. Håndkle har vi i skapet under vasken. Badehåndkle, henger i en bag i skapet i gangen om sommeren. Om vinteren ligger de vakumert under sengen min. Har 7 stk. De fleste jeg kjenner har alt for mye sengetøy.

Anonymous poster hash: 38650...b93

Har stort bad med mye skapplass, og har i tillegg en stor kommode med håndklær. Sengetøy har vi nå i et skap på soverommet, men har stort vaskerom også så så fort vi får laget ordentlig system der flytter sengetøyet dit.

Hvor mye sengetøy har du? Vi har 3 sett ekstra , itillegg til de som er på sengene. Vasker og tar rett på igjen. Kjøper ikke nytt før de er slitt. Har 2 ekstradyner og puter. De er vakumert og ligger pakket i plast under sengen min. Vi er 7 stk i familien. Håndkle har vi i skapet under vasken. Badehåndkle, henger i en bag i skapet i gangen om sommeren. Om vinteren ligger de vakumert under sengen min. Har 7 stk. De fleste jeg kjenner har alt for mye sengetøy.

Anonymous poster hash: 38650...b93

Vi har ekstremt mye sengetøy, men det er kjekt å ha den dagen vi får 8 stk ekstra i hus! 👍

Anonymous poster hash: 7e984...a46

Annonse

Vi har stor plass, så mitt bidrag hjelper deg vel ikke..

Vi har et soverom vi bruker som walk in closet og der har vi satt inn et høyskap vi har sengetøy i

På badet har vi i tillegg til skapet under vasken tre høyskap og en stor kommode.

Anonymous poster hash: d00a9...bb4

Vi har stor plass, så mitt bidrag hjelper deg vel ikke..

Vi har et soverom vi bruker som walk in closet og der har vi satt inn et høyskap vi har sengetøy i

På badet har vi i tillegg til skapet under vasken tre høyskap og en stor kommode.

Anonymous poster hash: d00a9...bb4

Vi har liten plass, men har dobbeltseng med skuffer under. (kan det være brimnes den heter, fra IKEA). Der har vi sengetøy og sesongklær, har håndklene i et lite lite skap vi kjøpte. Det er på høyde med vaskemaskinen og er ganske smalt. Vi ruller håndklene for å få plass til flest mulig

Anonymous poster hash: f068f...8e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...