GÃ¥ til innhold

Europrisvarer?🤔

Anbefalte innlegg

Når europris selger varer som eks.bed head og annen "frisørshampoo", er det ekte??(på min shampoo kjøpt hos frisøren står det at den kun selges hos frisør, men de selger slik på europris også)....jeg har hørt at klærne som er "merkeklær" som de selger av og til er dårligere kvalitet enn de som selges i andre butikker...

Anonymous poster hash: 11c2e...fc3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144297143-europrisvarer%F0%9F%A4%94/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når europris selger varer som eks.bed head og annen "frisørshampoo", er det ekte??(på min shampoo kjøpt hos frisøren står det at den kun selges hos frisør, men de selger slik på europris også)....jeg har hørt at klærne som er "merkeklær" som de selger av og til er dårligere kvalitet enn de som selges i andre butikker...

Anonymous poster hash: 11c2e...fc3

Europris har vel aldri solgt merkeklær? De har sitt eget merke som de selger, kan ikke huske å ha sett noe annet

Anonymous poster hash: b0738...cd3

Europris har vel aldri solgt merkeklær? De har sitt eget merke som de selger, kan ikke huske å ha sett noe annet

Joda, de har bl.a solgt Lacoste og Superdry. Samboer kjøpte Lacoste-skjorte der. Den krympet hinsides i vask, noe ekte vare aldri har gjort. Superdry-genserne var også billig dritt, så jeg. Kina-varer, som de kjøper inn i store kvanta.

Europris er rett og slett nasty. Fryktelige, sjelløse butikker, med overpriset dritt. Dessuten utkonkurrerer de alle andre småbutikker. Vi sitter igjen med ingenting.

Anonymous poster hash: 035a8...aaa

Joda, de har bl.a solgt Lacoste og Superdry. Samboer kjøpte Lacoste-skjorte der. Den krympet hinsides i vask, noe ekte vare aldri har gjort. Superdry-genserne var også billig dritt, så jeg. Kina-varer, som de kjøper inn i store kvanta.

Europris er rett og slett nasty. Fryktelige, sjelløse butikker, med overpriset dritt. Dessuten utkonkurrerer de alle andre småbutikker. Vi sitter igjen med ingenting.

Anonymous poster hash: 035a8...aaa

Har aldri sett det jeg, sikkert like greit. For å ikke snakke om at de har så mye dårlige og uhøflige ansatte

For å ikke snakke om at de har så mye dårlige og uhøflige ansatte

Og du har vært i alle Europris-butikkene i landet for å finne ut av det, eller??

Anonymous poster hash: b483f...415

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...