Gå til innhold

Hjelp! Bilstol til 2-åring som snart er en meter lang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager skal jeg kjøpe?

MÅ være bakovervendt.

Har i dag et BeSafe som går opp til 18 kg. Snart vokst ut av dette pga lengden.

BeSafe opp til 25 kg er ikke mye bedre på lengden, prøvde det i dag men der var det kun et par cm å gå på ved skuldrene.

Finnes det et bakovervendt barnesete med lang rygg som har gjort det bra i test?

Vet ikke min arme råd her.

Har akkurat fylt to år, så et nytt sete bør vare i to år til...

Anonymous poster hash: 86f3d...55d

Fortsetter under...

Skrevet

Min 2-åring (2,5) er også 100 cm og sitter godt i maxi cosi mobi. Det er et bakovervendt sete som går til 25 kg.

Anonymous poster hash: 9f006...cf4
Skrevet

Vi kjøpte britax high tech 2 til vår kjempestore toåring nå. Hun hadde vokst ut av cybex sirona og det er god plass i britax setet en god stund til. Ikke like enkelt å feste iom at det må festes med setebelter og forankringsstropper. Godkjent bakovervendt til 25 kg.

Anonymous poster hash: 14697...319

Skrevet

Min snart fireåring på 110 cm sitter fortsatt bra i maxi cosi mobi. Bakovervendt til 25 kg.

Anonymous poster hash: 98ff4...b4a

Skrevet

Hva i alle dager skal jeg kjøpe?

MÅ være bakovervendt.

Har i dag et BeSafe som går opp til 18 kg. Snart vokst ut av dette pga lengden.

BeSafe opp til 25 kg er ikke mye bedre på lengden, prøvde det i dag men der var det kun et par cm å gå på ved skuldrene.

Finnes det et bakovervendt barnesete med lang rygg som har gjort det bra i test?

Vet ikke min arme råd her.

Har akkurat fylt to år, så et nytt sete bør vare i to år til...

Akkurat vært igjennom denne 😄 Axkid Minikid. Det setet som barna kan sitte lengst bakovervendt i (lengst i høyden altså)

Anonymous poster hash: 303ce...9cb

Skrevet

Britax har flere stoler som er lange i ryggen. Vårt barn som er 4år og 110cm og lang i ryggen passer enda i britax multitech. Besafe izi plus var for lite allerede da barnet var 3år.

Anonymous poster hash: dba96...d97

Annonse

Skrevet

Britax har mange, min var også høy som 2 åring, nå er han 4 i februar og snarr 117

Skrevet

Ta en kikk på Bitax To Way. Barnebarnet vår har kjempegod plass i dette. 

Skrevet

Akkurat vært igjennom denne 😄 Axkid Minikid. Det setet som barna kan sitte lengst bakovervendt i (lengst i høyden altså)

Enig i Axkid Minikid. Har det til 3,5-åring på straks en meter, god plass. Går til 25 kg, greit å montere.

Anonymous poster hash: 913b9...fcb

Skrevet

Har Axkid minikid gjort det bra på tester? Finner ikkenoe relevant om det på nett...

Skrevet

Hvor kjøpte du setet?

Skrevet

Har Axkid minikid gjort det bra på tester? Finner ikkenoe relevant om det på nett...

Jeg tror ikke setet er så vanlig i Norge. Det er i hvert fall Plus Test-sertifisert, en svensk test som Trygg trafikk anbefaler. Svenskene er også over gjennomsnittet opptatt av sikring av barn i bil.

Se ellers her: http://www.bäst-i-test.se/Bilbarnstol

Anonymous poster hash: 913b9...fcb

Skrevet

Axkid minikid! Beste setet vi har hatt iallefall :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...