Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hiver meg på her. 

Har hatt kort protokoll, først ivf.

Hadde uttak og hadde mange egg, 12 var fine og modne. Er spent på å høre hvordan det har gått med de. Skal ha innsett av blastocyst på mandag, får jo også vite om det er noe til overs til frys. 

Annonse

Hadde innsett mandag, så nå er det bare å håpe at det klaffer. 

Jeg tok ut ekstremt mange egg, de kommenterte at jeg hadde klart å få frem så mange. 12 egg ut, 9 befruktet og dyrket 5 dager/blastocyster, 8 fryst ned 1 satt inn. 

Krysser fingrene for at det klaffer, de sa blastocysten så veldig fin ut. 

Fikk satt inn en fin 4 delt i dag. Fikk desverre ingen på frys

Lykke til. Jeg fikk satt inn et 4 delt også og har testdag på fredag. Kjenner ingenting og føler alt håp er ute denne gang. Fikk et egg på frys, men er vel liten sjangs for at det overlever tining  :frown: uff dette er dritt.. 

Lykke til Mooste! Er ikke altid man kjenner noe så tidlig! Jeg krysser fingrene for deg!

Jeg fikk masse symptomer med en gang jeg behynte med Crinone FØR innsett.. så kan ikke strole på synptomene mine denne perioden..

Da gikk det ikke for oss denne gang, så det blir fryseforsøk i januar om vårt eneste lille egg overlever. Lykke til videre alle sammen, krysser fingrene for at dere får en nydelig julegave! God jul :hjerte:

Å nei :( håper den klarer seg i januar og at det funker da for dere!!

Riktig god jul til deg og :hjerte:

Annonse

I dag er det 14 DPO og jeg har testet positivt!!! 

1: Tror ikke helt på det før jeg får bekrefta av blodprøven jeg skal ta på fredag

2: Hver morgen tenker jeg det var bare en feil, og MÅ teste på ny... Har testa pos siden søndag...

3: Har så sykt problemer med fordøyelsen nå, det har jeg aldri... 

Dette har jeg lyst til å hyle ut til alle, men og holde det hemmelig til jeg vet at alt er i orden. 

Stemmer rugedag med dag etter innsett eller dag etter befruktning (dpo)? 

Jeg tok crinone, så fikk symptomer før jeg hadde satt inn det befruktede egget. Brystene var veldig ømme, store blodårer på brystene. Kjente murringer på dpo dag 7. Testa negativt på dpo 10, men svakt positivt på test tidlig (hcg 10), må stirre nøye for å finne streken. Etter det har strekene gradvis blitt sterkere. Etter at jeg testa positivt har jeg fått veldig forstoppelse, sånn helt ekstremt. Vet ikke hvordan jeg skal takle det, klarer ikke stå oppreist, måtte være hjemme fra jobb i går, vrir meg i smerte når jeg flytter på meg og tarmene/magesekken flytter på seg. Vet det er vanlig å få forstoppelse, men dette er veldig kraftig... 

Tok blodprøve på dpo 16, får svaret på mandag. Føler på en måte at det er da det virkelig teller... 

Lykke til wishmamma. Jeg har ikke merket noe særlig symptomer, har vært veldig lei meg av det. Har hovedsakelig passet på de kjæringsrådene. Nå føler jeg at mensen er rett rundt hjørne. Tenkte bare kose meg idag uansett. Har heldigvis en unge, prøvde nå på søsken forsøk. Tok med med ungen ut og kjøpt julegaver og spist pizza ute sammen med henne. Kom hjem nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...