Gå til innhold

Hust & claire til ettåring, størrelse 92?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ulltøy, ytterklær (tykk ulldrakt)... hvilken størrelse? Noen sier de er små, andre sier de er store. 

Har en på nesten 80 cm... Tryggest å velge 92?

Anonymous poster hash: 033aa...5c9

Fortsetter under...

Skrevet

Opplever de som andre størrelser. Hadde nok gått for 92 for å ha litt å vokse i.

Skrevet

Jeg opplever at de er store i størrelsen. Dvs lange, men ikke spesielt breie. Kjøpte nye nå i høst i str 86, mens i nameit, måtte vi ha str 92

Skrevet

Synes de er veldig lange, men veldig smale. Min tjukkas passet ikke h&c i starten.

Skrevet

H&C er ikke små i str., men ofte litt lang og smal i fasongen. 92 blir altfor langt til en ettåring, ville max gått for 86. Men om barnet ditt er litt brei/har type babymage eller hva en vil kalle det, kan H&C noen ganger bli stram rundt der, selv om lengen er ok.

Selger dette merket selv og brukt det mye til mine egne barn, aldri trengt å gå opp i størrelse.

Anonymous poster hash: 45902...4cb

Annonse

Skrevet

H&C er ikke små i str., men ofte litt lang og smal i fasongen. 92 blir altfor langt til en ettåring, ville max gått for 86. Men om barnet ditt er litt brei/har type babymage eller hva en vil kalle det, kan H&C noen ganger bli stram rundt der, selv om lengen er ok.

Selger dette merket selv og brukt det mye til mine egne barn, aldri trengt å gå opp i størrelse.

Anonymous poster hash: 45902...4cb

Hun er straks 80. Ikke feit.

Anonymous poster hash: ac364...b3e

Skrevet

Jeg har ei lita og nett jente på 16 mnd. Hun har 92 i hust og claire. Det trenger en oppbrett på armene men sitter fint ellers. Tror 86 ville blitt passe, men tror ikke det ville holdt over vinteren.... også er det rett som folk sier at det er litt smalt, så kunne fort blitt trangt.

Anonymous poster hash: 333cd...c8c
Skrevet

Jeg har ei lita og nett jente på 16 mnd. Hun har 92 i hust og claire. Det trenger en oppbrett på armene men sitter fint ellers. Tror 86 ville blitt passe, men tror ikke det ville holdt over vinteren.... også er det rett som folk sier at det er litt smalt, så kunne fort blitt trangt.

Anonymous poster hash: 333cd...c8c

Nei, tanken er at det skal passe til mars liksom :) Så tenker 92 er OK. Det gjør jo ikke noe om det er litt for stort heller, for den skal jo bare brukes i vogna, ikke til å krabbe i. 

Anonymous poster hash: ac364...b3e

Skrevet

Min brukte 74 og 80 da hun var 1 år, 92 ville blitt stort. Ville kjøpt den str barnet bruker i inneklemte, en str opp i vinterdress der det skal være litt tøy under og den skal helst passe frem til mars cirka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...