Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe i Nille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dessverre måttet handle på Nille to-tre ganger... det var mer enn nok.

Anonymous poster hash: 4b090...c78

Haha, dette er i grunn ganske morsomt. De handler inn varene på samme messer som blant annet Christiania glassmagasin ;) De har jo hatt trøbbel fordi de kjøpte samme varer som nevnte butikk, men uten å gravere inn merket, noe som i grunn er liv da varene er kjøpt fra helt samme sted.

Jeg har også opplevd å finne nøyaktig samme varer på nille som på andre dyrere interiørbutikker, igjen så er jo dette fordi de handler fra samme leverandør!

Nille var ganske grusomt før, men nå syns jeg det er mye fint og holdbart der, spesielt etter de byttet ut mye av hovedkontoret for noen år siden.

Nei, jeg jobber ikke der, men har kjennskap til firmaet som står bak nille :)

Anonymous poster hash: de433...8c7

Annonse

Har dessverre måttet handle på Nille to-tre ganger... det var mer enn nok.

Du er klar over at det ikke er kjøpepåbud i Norge? Hvis du hater Nilla så dypt så burde du gjøre deg selv en tjeneste å ikke gå inn i butikken etter første gang.

Anonymous poster hash: b9d18...400

Får ikke lest alt. Kan du gjøre historien kort?

Anonymous poster hash: 59ffd...763

Du er klar over at det ikke er kjøpepåbud i Norge? Hvis du hater Nilla så dypt så burde du gjøre deg selv en tjeneste å ikke gå inn i butikken etter første gang.

Nei, søren, jeg som trodde det stod i Norges lover!

Det står ihvertfall i Grunnloven at enhvert grisgrendt kommunesenter må inneholde minst en Nille eller Eiropris. Bare sånn at man er sikker på at alle de andre småbutikkene, som faktisk yter god service og drives av privatpersoner, utkonkurreres.

Så sitter vi der da, med disse sjelløse, grelle butikkene, som stinker av billig såpe og plastleker, og har ikke annet valg om man er litt i knipe. Men tro meg, jeg handler MYE heller på nett, enn hos de butikkene.

Nei, søren, jeg som trodde det stod i Norges lover!

Det står ihvertfall i Grunnloven at enhvert grisgrendt kommunesenter må inneholde minst en Nille eller Eiropris. Bare sånn at man er sikker på at alle de andre småbutikkene, som faktisk yter god service og drives av privatpersoner, utkonkurreres.

Så sitter vi der da, med disse sjelløse, grelle butikkene, som stinker av billig såpe og plastleker, og har ikke annet valg om man er litt i knipe. Men tro meg, jeg handler MYE heller på nett, enn hos de butikkene.

Jeg tror du hadde hatt godt av å lese grunnloven en gang til.

Annonse

Altså 153kr? Får han noe ekstra ved overtid/helger?

Timelønn spørst jo på ansenniteten. Når jeg begynte i butikk hadde jeg 153, når jeg sluttet hadde jeg 190.

Følger de tariff får du 22, 45 og 90 kr for ub lav, mellom og høy

Anonymous poster hash: 99d08...c4d

Nettopp det jeg skrev. Tacky, billige tullevarer og ikke er dritten spesielt billig engang.

Så derfor skal man ikke jobbe der? Jeg tror ikke de som arbeider innen renovasjon elsker søppel og vond lukt, eller de som arbeider på fabrikker syns det er et estetisk fint arbeidsmiljø. Det blir et ganske merkelig fokus, om man skal droppe en jobb på grunnlag av at du er omgitt av "tacky, billig dritt". 

Anonymous poster hash: c50e6...e5a

Timelønn spørst jo på ansenniteten. Når jeg begynte i butikk hadde jeg 153, når jeg sluttet hadde jeg 190.

Følger de tariff får du 22, 45 og 90 kr for ub lav, mellom og høy

Anonymous poster hash: 99d08...c4d

Trives han i jobben? Og hvor mange jobber han med der?

Den artikkelen var jo helt blåst!

Klart en kjedebutikk driver med mersalg. Det skjer nå ikke bare i kjedebutikker heller, skjer nok enda mer i mindre uavhengige butikker.

Man merker jo som kunde at de driver med mersalg, man er da ikke helt bedøvd.

Anonymous poster hash: 28150...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...