Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe i Nille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker å søke jobb der, de trenger en medarbeider. Hvor mange medarbeidere er det der? 2-3? Og ca lønn? :) om noen vet eller jobber ca i en slik butikk.

Anonymous poster hash: 59ffd...763

Bump

Nå er det noen år siden jeg jobbet i butikk, men mener startlønna da var på 136 kr. i timen. Så er det jo kvelds og helge-tillegg... Bare å søke, trenger du jobb må du ikke være kresen, og Nille er nok absolutt en fin jobb startjobb.

Anonymous poster hash: d5120...0d6

Nå er det noen år siden jeg jobbet i butikk, men mener startlønna da var på 136 kr. i timen. Så er det jo kvelds og helge-tillegg... Bare å søke, trenger du jobb må du ikke være kresen, og Nille er nok absolutt en fin jobb startjobb.

Anonymous poster hash: d5120...0d6

136kr? Er jo veldig lite.

Vet du ca hvor mange som jobber i en butikk? F.eks? 2-3 stk?

Annonse

Jeg jobba der for 12 år siden, fra jeg var 16 til jeg var 19. Lønna da var vel rundt 72 kr timen, ikke veldig sprekt. Vi var 3 stk som jobba der. Jobba lange dager alene uten mulighet for pause eller å gå på do. Ser nille rundt om nå har flere på jobb.... var en artig butikk å jobbe i, trivdes godt! Ledelsen sentralt var dårlig og tok meg ikke så veldig på alvor når jeg tok opp en alvorlig hendelse. De ble kvitt den ansatte det gjaldt, men håndterte meg dårlig...

Anonymous poster hash: ddccb...a98

Jeg jobba der for 12 år siden, fra jeg var 16 til jeg var 19. Lønna da var vel rundt 72 kr timen, ikke veldig sprekt. Vi var 3 stk som jobba der. Jobba lange dager alene uten mulighet for pause eller å gå på do. Ser nille rundt om nå har flere på jobb.... var en artig butikk å jobbe i, trivdes godt! Ledelsen sentralt var dårlig og tok meg ikke så veldig på alvor når jeg tok opp en alvorlig hendelse. De ble kvitt den ansatte det gjaldt, men håndterte meg dårlig...

75kr?? Håpløst. Ser ut det er dårlig lønnsbetingelser hos dem ja. Veldig lite for overtid også.

75kr?? Håpløst. Ser ut det er dårlig lønnsbetingelser hos dem ja. Veldig lite for overtid også.

Du leste at det var for 12 år siden eller? Mye kan endre seg på 12år

Anonymous poster hash: 1986e...9f7

Hvilke av de da? 150kr?

Det kommer jo an på hvilket lønnstrinn du havner på? Hvor gammel er du, har du noe erfaring innen handel og kontor?

Jeg har drøye 190 kr timen

Anonymous poster hash: 9055a...526

Annonse

Det kommer jo an på hvilket lønnstrinn du havner på? Hvor gammel er du, har du noe erfaring innen handel og kontor?

Jeg har drøye 190 kr timen

Anonymous poster hash: 9055a...526

19 og ingen erfaring nei.

For 12 år siden ja. Jeg gikk fra 65 i den gamle jobben så var jo fornøyd jeg! Men jeg startet der når jeg var 16. Gikk vel opp til 92 når jeg var 18 :)

Hvorfor så sikker? Kan jo hende Nille har en egen lønn og derav lavere

Har du noen gang brukt Google? Søkeverktøy på Internett...

http://hk-nytt.no/artikkel-6.40.95143.6de8c93b42

Jo, jeg er sikker. Værsågod for hjelpen....

Hvorfor spørre når du ikke tror på svarene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...