Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg tilbringer en del tid med menn og har ikke inntrykk av det. Faktisk virker det som om de fleste liker best de som eg ganske spinkle. Ikke nødvendigvis en overstylet fotballfrue-type heller. De høyt utdannede mennene i min krets fremhever oftest jenter som ikke bruker noe sælig med sminke etc. men alle de kommenterer positivt er tynne damer med smale skuldre, tynn hals med definert kjeve og spinkle armer. De sier ikke: hun var tynn og fin. Likevel er det påfallende at de aldri sier noe positivt om noen som er middels store. Selv er jeg ganske formfull, men langt fra tykk. Jeg er også relativt pen. Jeg har ikke bygning til å bli slik som menn ser ut til å like da vekt alltid fordeler seg jevnt. Jeg kan sikkert gå ned 10 kg, men spinkel og sart vil jeg aldri fremstå. Nå kjenner jeg veldig på at jeg som nylig singel ikke registrerer som kvinnelig organisme på menns radar, merkelig nok på grunn av former som i seg selv skal være kvinnelige. Bare så det er sagt har jeg ikke spesifikke krav til utseende selv. Jeg mange ulike typer menn, tiltrekkes av personlighet. Håper noen har motsatt erfaring... Anonymous poster hash: bd6e5...d27
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Satt å svitsja på tv igår og vi kom over top model 2016. Så sa jeg at det var tjukkas-top-model (ikke halshugg meg, jeg sa det på kødd!). Og da sa han at "Ja, da var det jo kanskje noe å se på også" 😊 Jeg har ingen venninner som er spinkle og beinet, alle er gift/samboere og har barn. Og de har heller aldri vært sylfider heller. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg egentlig ser svært få tynne mennesker daglig. Både på butikk og ellers. Da er det snakk om 13-18 åringer isåfall. Jeg lurer virkelig på hvordan krets du vanker i. Og alder. Og hvorfor snakkes det så mye om utseende på kvinner. Har går det mest i snørr, bæsj, bhg, skole, jobb osv. Det snakkes særs lite om utseende til andre da vi har nok med oss selv. Og vi er alle middels pene og normal bmi. Her inne virker det som at fryktelig mange lever i en helt annen verden enn min. Anonymous poster hash: c54e3...61a
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Menn liker kvinner som liker seg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er spinkelt bygd. Et nok sånn som du beskriver. Men jeg har og former selvom jeg er slank. Når jeg var singel var jeg nok veldig populær blant menn ja. Ble faktisk overasket selv. Merker det jo nå og selvom det har roet seg siden jeg ikke er singel.Håper jo og det var personligheten som gjorde og ikke bare at jeg var tynn. Tror nok forskjellige menn liker forskjellige typer damer og jeg. Selvom jeg har nok litt av den samme erfaringen som deg. Men litt former vil de jo ha og. Anonymous poster hash: 83172...f53
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Blant min manns kompiser virker det heller som at de liker damer med litt større hofter, rumpe, pupper osv. I øvre sjiktet på normal bmi eller lett overvekt om jeg skal beskrive det sånn. Men nå er ikke min manns kompiser høyt utdannede advokater eller leger, men mekanikere, elektrikere, rørleggere osv. Flotte og snille fyrer alle i hop da Vær deg selv og lik deg selv slik du er, så skal du se at den rette dukker opp! Jeg tror det er viktig å ha litt bein i nesa og selvtillit:) Anonymous poster hash: a8714...10f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er slik som du beskriver - tynne armer, flat mage, smal midje osv, men har også former på de "rette" stedene. Har litt hofter og pupper, og en godt definert rumpe. Har alltid vært populær hos menn. Får mye blikk, og blir stadig flørtet med av fremmede menn (hvis ikke mannen min er med da). Inntrykket er at det er mest attraktiv å være slank, men menn er forskjellige. Det finnes massevis av menn som liker mer former også. Anonymous poster hash: 750ae...e7d
Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Blir som å spørre "liker kvinner ubarberte menn?" Noen liker ditten og andre liker datten.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har BMI på 19 og selv i en alder på 39 så får jeg masse oppmerksomhet fra menn. Jeg har alltid fått bemerkning på hvor fantastisk kroppen min er etc. Min kusine som ligner mye på meg ansiktsmessig får ikke denne oppmerksomheten. Hun er like høy som meg men mer formfull. Tipper hun har en BMI på rundt 23. Så min erfaring er at menn liker tynne damer - i alle fall som den initielle tiltrekningen når man ikke kjenner et menneske. Anonymous poster hash: 2a357...4e7
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er spinkelt bygd. Et nok sånn som du beskriver. Men jeg har og former selvom jeg er slank. Når jeg var singel var jeg nok veldig populær blant menn ja. Ble faktisk overasket selv. Merker det jo nå og selvom det har roet seg siden jeg ikke er singel.Håper jo og det var personligheten som gjorde og ikke bare at jeg var tynn. Tror nok forskjellige menn liker forskjellige typer damer og jeg. Selvom jeg har nok litt av den samme erfaringen som deg. Men litt former vil de jo ha og. Anonymous poster hash: 83172...f53 Men når det er sagt så har jeg også fått høre av menn at det ikke gjør noe om at jeg legger på meg. Så menn liker nødvendigvis ikke syltynne damer heller 😊 Anonymous poster hash: 83172...f53
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 Vel, da jeg hadde BMI mellom 18 og 19 og ingen pupper og rompe og var ung (mellom 17 og 24) fikk jeg så å si ingen oppmerksomhet. Nå har jeg BMI på ca 22-23 og får mye mer oppmerksomhet. Har selvfølgelig liten bilring etter 4 barn, men definerte pupper og sprettrompe. I tillegg driter jeg i om folk synes jeg er attraktiv eller ikke, og trives med å være meg selv, noe jeg ikke gjorde da jeg var tynn og pen. Anonymous poster hash: 1d3f7...38c
Mandala Skrevet 21. oktober 2016 #11 Skrevet 21. oktober 2016 Blir som å spørre "liker kvinner ubarberte menn?" Noen liker ditten og andre liker datten. Akkurat hva jeg skulle skrive, med et annet eksempel. Det er jo et helt ubrukelig spm som er umulig å svare på. Menn er ikke en homogen gruppe som liker akkurat de samme kvinnene. Det er noe av årsaken til at "det finnes noen for alle".
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #12 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat hva jeg skulle skrive, med et annet eksempel. Det er jo et helt ubrukelig spm som er umulig å svare på. Menn er ikke en homogen gruppe som liker akkurat de samme kvinnene. Det er noe av årsaken til at "det finnes noen for alle". Menn er ikke en homogen gruppe med like preferanser, men det er ikke til å stikke under en stolt at for noen finnes det flere enn for andre (om man tenker på potensielle partnere ut fra at de viser interesse da). Jeg har som regel vært slank/tynn, bortsett fra en stund etter jeg fikk barn, og jeg merker stor forskjell på oppmerksomheten jeg får fra menn. Det kan selvfølgelig ha med andre ting å gjøre, som at jeg er mer komfortabel med meg selv når jeg er slank, eller at jeg klarer å kle meg bedre som slank osv. Men forskjellen er der. Jeg tror at dette med former handler om mer enn å være lubben/tykk jeg da. Jeg er tynn, men har former - brede hofter og skuldre som igjen gjør at midjen min ser veldig tynn ut. Jeg har inntrykk av at mange menn liker det. I tillegg tror jeg at en stram kropp er mer tiltrekkende enn en slapp, og det er lettere å bli slapp med mye fett enn med lite. Anonymous poster hash: cc9af...847
sug lut Skrevet 21. oktober 2016 #13 Skrevet 21. oktober 2016 Menn liker kvinner som liker seg selv. Og det gjør vi jo. Derfor liker menn oss.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 De fleste menn liker kvinner på former på riktig sted. Dvs pupper og rumpe. Og slanke ellers. Kvapsete mage,grevinneheng og store lår går nok ikke under "former" som menn liker. Anonymous poster hash: 76362...e16
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #15 Skrevet 21. oktober 2016 Mannen min er i hvert fall tussete etter former og har ingenting til overs for type fotballfrue-tynne damer. Som alle andre nevner her, menn har nok ulik smak de også. Jeg har forøvrig også fått veldig mye oppmerksomhet fra menn opp gjennom årene, og jeg har typisk timeglassfigur og ligger vektmessig i øvre del av noramvektig på BMI. Anonymous poster hash: 97aaa...ba3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #16 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg tror faktisk "smaken er som baken". MEN til tross for at vi tror vi er velutviklede individer som bruker hjernen, så er det nok en del primitive instinkter som fremdeles driver oss. Det betyr at mannfolka ubevisst ser etter (og liker) damer som etter forplantningsreglene antagelig er mest egnet til å få barn. Dvs damer med former. - Ikke slank, ikke tykk, men at vekten er plassert der det "skal" - altså timeglass. Min erfaring erfaring etter snart et halv århundre på denne jord er at hvordan du kler, sminker og ter deg (holdning mv) deg har mye å si for blikk fra mannfolk. For min egen del har jeg aldri brydd veldig mye om å kle meg på noen spesiell måte og sminke bruker jeg sjelden/aldri. De blikkene jeg får ser ut til å være fra menn som har sans for timeglass i en veltrent form og som ikke ser etter ytre staffasje. Anonymous poster hash: 94da0...b31
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #17 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg håper ikke de liker former, for det har ikke jeg ;-) Anonymous poster hash: 30273...a24
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #18 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg fikk og mye mer oppmerksomhet da jeg hadde bmi på 19. Jeg var petite, og menn digget det. Så, etter tre barn og 15 kilo, er det ingen som snur seg etter meg lenger. Ikke det at jeg trenger det, men jeg kan nok kjenne meg igjen i det du sier, hi. Anonymous poster hash: b4145...771
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #19 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har bmi på 20. Flat mage, sprettrumpe, men ganske små pupper (b- cup). Jeg får masse oppmerksomhet fra menn. Da jeg var yngre var jeg litt større enn jeg er nå, og fikk ikke i nærheten av like mye oppmerksomhet. (Også kompiser av mannen kan sitte på fest å kommentere hvor heldig mannen min er..) Så jeg er enig, jeg tror menn liker slanke damer. Ingen tvil om hva min egen mann liker hvertfall, han synes ikke det er fint med former. Anonymous poster hash: ef469...c88
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #20 Skrevet 21. oktober 2016 De fleste menn liker kvinner på former på riktig sted. Dvs pupper og rumpe. Og slanke ellers. Kvapsete mage,grevinneheng og store lår går nok ikke under "former" som menn liker. Så enkel er nok oppskriften. Anonymous poster hash: cbb15...21a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #21 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg fikk og mye mer oppmerksomhet da jeg hadde bmi på 19. Jeg var petite, og menn digget det. Så, etter tre barn og 15 kilo, er det ingen som snur seg etter meg lenger. Ikke det at jeg trenger det, men jeg kan nok kjenne meg igjen i det du sier, hi. Anonymous poster hash: b4145...771 Jeg gikk ned 15 kg og ble angivelig en het potet.. Når jeg i andre damers øyne er "mager" og ikke må gå ned mer, er jeg visst veldig attraktiv hos menn. Jeg blir sjekket opp støtt og jeg går ikke på byen lenger pga at jeg blir omsvermet. Alt fra 20-50+ menn.. Jeg foretrekker å være slank! Anonymous poster hash: 1f0e5...ec1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #22 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har forøvrig timeglassfasong og er ikke overvektig. De damene som mennene jeg er mye sammen med kommenterer er tynne og pæreformet. Det kan ikke jeg oppnå uten fettsuging av hele overkroppen. Anonymous poster hash: a2644...277
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #23 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg gikk ned 15 kg og ble angivelig en het potet.. Når jeg i andre damers øyne er "mager" og ikke må gå ned mer, er jeg visst veldig attraktiv hos menn. Jeg blir sjekket opp støtt og jeg går ikke på byen lenger pga at jeg blir omsvermet. Alt fra 20-50+ menn.. Jeg foretrekker å være slank! Anonymous poster hash: 1f0e5...ec1 Dette mener jeg å se også. Det spiller ingen rolle hvor pen eller flott en er, om det er ei dame i rommet som er flott OG tynn, er alle andre ubetydelige. Men altså, jeg snakker ikke om slank. Jeg snakker om tynn. Jeg bruker størrelse s og 36/38, er ikke som at jeg er det motsatte av slank. Anonymous poster hash: a2644...277
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #24 Skrevet 21. oktober 2016 Dette mener jeg å se også. Det spiller ingen rolle hvor pen eller flott en er, om det er ei dame i rommet som er flott OG tynn, er alle andre ubetydelige. Men altså, jeg snakker ikke om slank. Jeg snakker om tynn. Jeg bruker størrelse s og 36/38, er ikke som at jeg er det motsatte av slank. Anonymous poster hash: a2644...277 Hva er forskjellen på slank og tynn? Jeg er xs og bruker str 34 i bukser. BMI på 18,8. Jeg kalles mager av kvinner..Det tror jeg ikke er hyggelig ment.. Jeg synes selv jeg er slank. Anonymous poster hash: 1f0e5...ec1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #25 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er syltynn og har alltid fått kommentarer på hvor stram og fin kropp jeg har. Bitteliten sprettrumpe er visst det aller beste i mine kretser.. Anonymous poster hash: da5e7...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå