Gå til innhold

Sovepose til baby/barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som de har på IKEA, f.eks.. Noen som har tips til billige? :) Trenger et par nye. De fra IKEA har jeg dårlig erfaring med, glidelåsene løsner i vask....

Anonymous poster hash: c2c3f...ab5

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke tips til billige dessverre. Jeg endte opp med en dyr og jeg elsker den! Bambino merino sine. Har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den!

Ellers har jeg også sydd en selv, det er jo billig og ikke så altfor vanskelig... men var bare sånn passe fornøyd med den da.

Skrevet

Ebay :)

Anonymous poster hash: 19b44...626

Skrevet

HM sine koster 199, se på nettsiden deres.

Anonymous poster hash: 9f24e...15e

Skrevet

Har ikke tips til billige dessverre. Jeg endte opp med en dyr og jeg elsker den! Bambino merino sine. Har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den!

Ellers har jeg også sydd en selv, det er jo billig og ikke så altfor vanskelig... men var bare sånn passe fornøyd med den da.

Hvor kjøper du bambino merino sine? Og er det nok med posen, eller bruker du teppe oppå, evt mye klær inni?

Annonse

Skrevet

Grobag!

Anonymous poster hash: 7351e...fad

Skrevet

Hvor kjøper du bambino merino sine? Og er det nok med posen, eller bruker du teppe oppå, evt mye klær inni?

Jeg kjøpte min på mimmis.no men jeg ser at de har de ikke lengre. Nå kan jeg ikke finne de noe sted... han sover stort sett bare med den og ullpysj nå. Sommerpysj under om sommeren. Et lite teppe på hvis det er litt ekstra kaldt.

Skrevet

Signerer denne! Kjøp en skikkelig god pose, så kan den brukes i mange år! Elsker denne fra Bambini merino. Bruker bare tynn ullbody, eller ullpysj under. Ullpleddet fra lillelam brukes en sjelden gang oppå dersom det er ekstra kaldt. Fant dessverre ingen plass å kjøpe denne posen når jeg skulle ha en til lillebror også, så endte opp med en i merinoull fra merino kids. Absolutt en god pose det også, men ikke like god og myk som den fra bambino merino...

Skrevet

https://mammanminogmeg.no/produkter/54-nattposer-/1105-nattpose-ull-med-seleloesning-nui-organics-graa/

Denne så deilig ut da! Denne har også mulighet for tre-punkts-sele. Det savner jeg med vår de gangene vi skal kjøre etter leggetid.

Jeg kjeder meg sånn (syk og alene hjemme) at jeg ble sittende å Google etter nattposer til deg 😜😂

Haha takk for innsatsen din, og god bedring! Hilsen ikke-HI, men også på kikk etter nattpose :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...