Gå til innhold

Mildrid Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne navnekombinasjonen? Det er oppkalling etter to kvinner som sto oss begge veldig nær. 

Anonymous poster hash: 5436a...0a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var fint :) ekstra fint når det er oppkalling!

Anonymous poster hash: 66c69...9a8

Skrevet

Hadde tenkt å si nei, men når det er oppkalling, så er det egne regler. Og hun kan få det søte kallenavnet Milly.. 

Generelt er jeg ikke begeistret for navn som inneholder "drid". Spesielt ikke på Sørlandet.

Anonymous poster hash: ec5b4...f7c
Skrevet

Mildrid er koselig, og som nevnt fine kallenavnmuligheter:)

Therese er lite pent i mine ører, men det er jo bare smak og behag. Og koselig når oppkalling, da.

Anonymous poster hash: fe50d...651

Skrevet

Koselig med oppkalling selvom Mildrid ikke er helt etter min smak.. Men Milly er et fint kallenavn! Kombinasjonen er ganske fin

Anonymous poster hash: 44d5d...624

Skrevet

Jeg synes vel ikke de i utgangspunktet klinger godt sammen, eller klangen er ikke så halvgal, men navnene i seg selv er så ulike... Hva med å gi jenta egne navn, men som allikevel er oppkalling?

Millie Teresa

Millie Thea

Milla Teresa

Millie Teoline

Millie Theres

Jeg liker oppkalling mer når man gir barna egne navn som er en variant av den man ønsker å oppkalle etter. Det er jo ikke mindre oppkalling av den grunn, og så slipper de å konstant være en påminner om den de er oppkalt etter. 

Skrevet

Likte ikke, tungvint å både si og skrive

Skrevet

Jeg likte det - og er det oppkalling kan du jo ikke forandre på navnene. Da er det ikke oppkalling.  Men som mange sier, det blir jo litt langt og et kortere kallenavn er naturlig.

Anonymous poster hash: 326ae...e8b
  • 2 uker senere...
Skrevet

Therese er fint☺

Men syns Mildrid Therese var veldig tungt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...