Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også veldig nysgjerrig på dette! Legen sa at det ikke har noen dokumentert effekt, men hvis man føler det hjelper psykisk og at man kanskje blir mer avslappet og midre anspent kan det være verdt å prøve. Vurderer å teste det!

Jeg er enig med lege også med deg.

Jeg hadde forsøk i august og gikk til akupunktur et par mnd før det for å hjelpe blodsirkulasjonen mot livmor. Ble gravid men det ble kjemisk. Om det hadde positiv innvirkning med akupunktur kan diskuteres men tror nok det har hjulpet meg litt. Fortsetter nå med jevnlig besøk for å sørge for jevn strøm av blod mot livmor i forkant for å være best mulig rustet til neste forsøk. Tar også i kombinasjon med koe soneterapi. Alt skal testes denne gang. Noen sier det hjelper andre ikke. Du må føle litt på det selv. De jobber med meridianene som gjør det lettere for blodsirkulasjonen og strømme i rette baner. Kan ikke gjøre så mye galt.

Annonse

• 3 uker senere...

Jeg har hatt tre forsøk - første (uten akupunktur) endte med negativ test, andre (fryseforsøk med akupunktur) endte i lille gullet mitt født i desember i fjor, og tredje forsøk (fryseforsøk i september uten akupunktur) endte i graviditet men SA i uke 5. Det er på ingen måte sikkert at det var akupunkturen som var avgjørende for at det forsøket gikk bra, men neste gang kommer jeg til å gå likevel, jeg tenker at det skader ikke og som deg slapper jeg veldig av og føler meg veldig bra etter behandling, så hvorfor ikke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...