Gå til innhold

Skal ha privatisteksamen i Historie..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor gidde å svare mer på denne tråden? Dettte er samme person som viser bilder av det barberte skrittet sitt, har vondt i halebeinet, trenger tips om shampo og fjerning av polypper. Bare tull alt sammen!!

Hør hør!

Anonymous poster hash: 718e9...0e2

Jepp, hele.

Anonymous poster hash: 9944a...e61

Takker! Så den vg3 historie boka herså står alt jeg trenger å vite?( http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=84008210&ref=conversation&fks=84008210 ) Får også med en arbeidsbok. Ikke bruke denne historieboka så vet ikke hvordan innholdet ee Hehe, bare brukt den originale vg3 boka.

Anonymous poster hash: 223a2...93d

Takker! Så den vg3 historie boka herså står alt jeg trenger å vite?( http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=84008210&ref=conversation&fks=84008210 ) Får også med en arbeidsbok. Ikke bruke denne historieboka så vet ikke hvordan innholdet ee Hehe, bare brukt den originale vg3 boka.

Beklager på forhånd for håpløs rettskriving, er på tlf og kommer autocorrect.

Ingenting er umulig.

Kom igjen og gi det et forsøk.

Jeg har meldt meg opp som privatist i fag og lest 14 dager og fått toppkarakterer.

I fjor tok jeg eksamen i et masteremne uten å ha vært på forelesning, og jeg var alvorlig syk og innlagt på riksen og gjennom en stor leveroperasjon. Leste de få timene jeg var våken ila døgnet og klarte å få en C, med drenposer hengende ut av magen og kroppen full av morfin og sting!

Vil du nok får du det til! Se YouTubevideoer og skaff deg oversikten først, deretter spesifiser!

Lykke til:)

De tre nederste på annonsen er aktuelle ja. Du må enten ha den for påbygg, eller både VG2 og VG3 boken.

Annonse

Ingenting er umulig.

Jeg har meldt meg opp som privatist i fag og lest 14 dager og fått toppkarakterer.

I fjor tok jeg eksamen i et masteremne uten å ha vært på forelesning, og jeg var alvorlig syk og innlagt på riksen og gjennom en stor leveroperasjon. Leste de få timene jeg var våken ila døgnet og klarte å få en C, med drenposer hengende ut av magen og kroppen full av morfin og sting!

Vil du nok får du det til! Se YouTubevideoer og skaff deg oversikten først, deretter spesifiser!

Tusen takk!! Men du er vel på høyskole nivå.

De tre nederste på annonsen er aktuelle ja. Du må enten ha den for påbygg, eller både VG2 og VG3 boken.

Så det holder ikke bare med den historie boka fra 1700 tallet og frem til Idag?

Ingenting er umulig.

Men synes du det virker som HI vil? Det er jo ingen entusiasme for faget. Kun spørsmål om hvor lite hun trenger å øve for å få en ståkarakter...

Anonymous poster hash: 956a3...bd6

Så det holder ikke bare med den historie boka fra 1700 tallet og frem til Idag?

Nei, og jeg er litt i tvil om hvordan du kan si at du har kontroll når du ikke helt har fått med deg at historieeksamen strekker seg fra de første menneskene og helt fram til i dag. Ikke glem at sensor spør utenom emnet du trekker også, og om det er åpenbart at du ikke kan noe om eldre historie, stryker du.

Nei, og jeg er litt i tvil om hvordan du kan si at du har kontroll når du ikke helt har fått med deg at historieeksamen strekker seg fra de første menneskene og helt fram til i dag. Ikke glem at sensor spør utenom emnet du trekker også, og om det er åpenbart at du ikke kan noe om eldre historie, stryker du.

Fordi jeg skal ha eksamen i vg3 historie, ikke vg2. Er det jeg meldte meg på.

Tusen takk!! Men du er vel på høyskole nivå.

Ja, høyskole.. Master er enda et hakk høyere (om man kan si det slik) enn bachelor (vernepleie, sykepleie etc.)! Det krever innsikt og drøfting og nesten all pensum er på engelsk.

Se filmen "kongens nei", søk opp YouTubevideoer og skaff deg en oversikt, se på målene og pugg, pugg, pugg.

Ingenting er umulig!

Fordi jeg skal ha eksamen i vg3 historie, ikke vg2. Er det jeg meldte meg på.

Nei, du må nødvendigvis ha meldt deg opp til historie på vgs-nivå, og det omfatter både VG2 og VG3. Kanskje du burde snakk med din tidligere faglærer slik at vedkommende kan forklare dette litt mer grundig til deg?

Annonse

Nei, du må nødvendigvis ha meldt deg opp til historie på vgs-nivå, og det omfatter både VG2 og VG3. Kanskje du burde snakk med din tidligere faglærer slik at vedkommende kan forklare dette litt mer grundig til deg?

Når jeg melde meg opp så sto det historie vg2 og vg3, jeg tok 3.

Hvis du får en 2er vil jo det dra ned snittet ditt noe sinnsykt?

Anonymous poster hash: 098cc...d96

Syns historie er helt ufattelig kjedelig at jeg er fornøyd jeg består. Skolen jeg skal søke kommer jeg inn på uansett

Syns historie er helt ufattelig kjedelig at jeg er fornøyd jeg består. Skolen jeg skal søke kommer jeg inn på uansett

Mest sannsynlig har du hatt en ufattelig kjedelig lærer som ikke evner å undervise på en motiverende måte. Historie i seg selv er jo ikke kjedelig! Det aller meste blir interessant hvis man får riktig innfallsvinkel, tro meg.

Anonymous poster hash: 69b4e...607

Gjest Antarctica

Ingenting er umulig.

Ja, men du framstår som betydelig mer begavet enn HI bare i løpet av 5 linjers innlegg. Så det er neppe noe merkelig.

• 2 uker senere...

Unnskyld meg, men du høres jo litt kort ut. Hva er det du ikke har forstått i tidligere svar? Du KAN IKKE pugge! Du må lese, tenke, forstå.

Anonymous poster hash: 69b4e...607

Så hvordan ellers skal jeg huske alt det stoffet der? Ja jeg vet man må forstå men gjør man ikke det ved å gjøre oppgaver?

Så hvordan ellers skal jeg huske alt det stoffet der? Ja jeg vet man må forstå men gjør man ikke det ved å gjøre oppgaver?

Oppgaver burde du vel gjort tidligere i skoleåret.... Nei nå må du gi deg Leokim. Vi har skjønt at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen, nå må du også akseptere det og gi deg med disse dumme spørsmålene. Du har allerede fått masse svar. Jeg pleier ikke å være krass, men du går meg på nervene kjenner jeg...Beklager det!

Anonymous poster hash: ea942...cf0

Oppgaver burde du vel gjort tidligere i skoleåret.... Nei nå må du gi deg Leokim. Vi har skjønt at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen, nå må du også akseptere det og gi deg med disse dumme spørsmålene. Du har allerede fått masse svar. Jeg pleier ikke å være krass, men du går meg på nervene kjenner jeg...Beklager det!

Anonymous poster hash: ea942...cf0

Hvordan i alle dager skal jeg huske stoff på 800 sider? Hvordan hadde du gjort det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...