Fandens Oldemor Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Har kjøpt et par Floyd-bukser nylig. Disse var av en annen kvalitet enn de jeg kjøpte for 4-5 år siden. Stoffet på de nye var mye glattere (ser egentlig nokså tacky ut), og i tillegg nupper det seg mot feks ytterjakken. De sklir også ned hele tiden, selv om de bare er én str. større enn de gamle som jeg såvidt får på meg. Konklusjon: ikke fornøyd. Finnes det lignende bukser av bedre kvalitet? Jeg liker at de er høye i livet, og så liker jeg at de ikke er jeans. Edit: "høye PÅ livet" kunne tolkes i diverse retninger. Endret 19. oktober 2016 av Fandens Oldemor
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Dette lurer jeg og på. Mest fordi jeg sliter så hardt på buksene sånn mellom lårene og det er dyrt å kjøpe nye bukser hele tiden. Anonymous poster hash: 5d755...50e
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Har ikke prøvd Floyd selv..synes de har så stygge knapper. Fornøyd med superstretch fra h&m. Bukser fra bikbok er myke, men ble fort slitt synes jeg Anonymous poster hash: a652b...069
<3 skatten min<3 Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg prøvde noen på vic, tror merket var map (eller noe i den duren). Høye i livet, satt kjempefint. Ikke jeans. De var dyre da (1500), men hvertfall her har vic ganske ofte tilbud med 30% på alt, så venter på noe sånt
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg liker godt Mos Mosh eller Filippa K Anonymous poster hash: 596d5...ccd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg kjøper stretch bukser på bikbok. De er høy i livet og nupper ikke. Anonymous poster hash: 969f7...de7
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 De på Bik Bok var jeg fornøyd med. Enig i deg angående floyd. De er alt for stretchy så de sklir ned Anonymous poster hash: 98b4e...c7a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Skrevet 20. oktober 2016 De på Bik Bok var jeg fornøyd med. Enig i deg angående floyd. De er alt for stretchy så de sklir ned Anonymous poster hash: 98b4e...c7a Kom på b-young har et eget merke som er lik floyd sine. De kjøpte jeg sist. Satt som støpt. Anonymous poster hash: 98b4e...c7a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 Never denim fra Bik Bok. Litt samme stoff men mye bedre kvalitet synes jeg. Har akkurat samme problem med Floyd-buksa mi. Var fin en liten stund men så begynte disse "strikkene" i buksa å komme ut. Og den sklir ned. Never denim buksene er stramme i livet (litt for stram for meg egentlig som har timeglassfigur og høy midje), men de funker. Dr denim fra Carlings synes jeg nesten er bedre, men de slites mer i skrittet er min erfaring. Anonymous poster hash: c9984...6b2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #10 Skrevet 20. oktober 2016 Never denim fra Bik Bok. Litt samme stoff men mye bedre kvalitet synes jeg. Har akkurat samme problem med Floyd-buksa mi. Var fin en liten stund men så begynte disse "strikkene" i buksa å komme ut. Og den sklir ned. Never denim buksene er stramme i livet (litt for stram for meg egentlig som har timeglassfigur og høy midje), men de funker. Dr denim fra Carlings synes jeg nesten er bedre, men de slites mer i skrittet er min erfaring. Anonymous poster hash: c9984...6b2 Dr denim er kanskje litt mer jeans-aktig, men veldig myke og stretchy. Anonymous poster hash: c9984...6b2
Hjertefru Skrevet 20. oktober 2016 #11 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg kjøper bukser på Floyd. Men vet ikke om det er det du mener er Floyd-bukser. Tror merket heter place de jour... Jeg har mista midja etter fødsler, men er kjempefornøyd med de buksene. Er nødt til å bruke belte da. De finnes i farger, type mørkeblå og burgunder. Har også kjøpt en jeans(floyd). Den er ekkel, sklir bare ned.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #12 Skrevet 20. oktober 2016 Husk at disse stretch buksene må vaskes lett på maks 30 grader og ALDRI bruke skyllemiddel, da ødelegges stretchen og "strikkene" kommer ut av stoffet på en måte. Angående at buksa sklir ned. Da er den sikkert for stor. Jeg fikk heldigvis hjelp når jeg skulle kjøpe meg Floyd bukser sist, for jeg skulle ha en i hver farge. Og da viste det seg at jeg prøvde 4!!!! strørrelser for stor bukse. Jeg fant meg 30 tommer som jeg pleide, men den ansatte sa jeg måtte ned i 26. Og den satt perfekt, uten å skli ned. De er mer stretch en man tror. Dette var etter 2. svangerskap så det ga meg jo en boost å kunne gå "ned" til str 26 sånn uten videre;) Nå er dette et par år siden, så mulig de har endret seg siden da. Anonymous poster hash: f4bd6...5b7
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #13 Skrevet 20. oktober 2016 KappAhl har gode Anonymous poster hash: 9ab1d...621
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #14 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg opplever også det samme ifht Floyd buksene. De glir ned og er rett og slett ikke flatterende. Lindex har blitt min nye favoritt med tanke på bukser. Prøv det 🖒 Anonymous poster hash: 13b58...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå