Gå til innhold

Kan ikke muslimer feire Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare at flesteparten ikke vil?

Anonymous poster hash: c6e60...472

Skrevet

Muslimene nede i gata tar den helt ut og pynter hele huset til halloween.

Men de humørløse kristne boikotter, og demonstrerer sin moralske overlegenhet gjennom "Hallo Venn". Humørløse muslimer gjør kanskje noe av det samme?

Anonymous poster hash: 55a2a...469

Skrevet

De feirer i samme stil som resten av oss her jeg bor - kler seg ut og går knask eller knep og er med på halloween-fester rundt hos klassekamerater.

Anonymous poster hash: aca67...0fc
Skrevet

Det var godt å høre at det finnes muslimer som feirer.

Vi fikk veldig krass tilbakemelding på invitasjonen, så jeg var redd vi hadde gjort noe galt. Men da er de nok bare humørløse 🙈

Skrevet

Det var godt å høre at det finnes muslimer som feirer.

Vi fikk veldig krass tilbakemelding på invitasjonen, så jeg var redd vi hadde gjort noe galt. Men da er de nok bare humørløse 🙈

Tipper de bare er noen surpomper. Og DEM finner vi over alt😂

Bor i Søndre Nordstrand og her feirer "ALLE" 👌🏻 Bortsett fra de humørløse da. 😂

Kan nevne i samme slengen at alle muslimene her er med på alt som heter Lucia, jul og påske!

Anonymous poster hash: 7c733...80c

Skrevet

Her er de ihvertfall med og feirer, selv de som praktiserer ganske strengt og bruker hijab osv

Har flere muslimer blant klassekamerater, nabolag osv som ikke praktiserer så veldig, faster ikke, bruker ikke hijab osv, de er med på alt

Så har vi de som praktiserer, bruker hijab, ikke drikker alkohol osv, men de feirer også halloween

Er bare humørløse surpomper som nekter barna sine den moroa

Anonymous poster hash: 55886...124

Skrevet

Tipper de bare er noen surpomper. Og DEM finner vi over alt😂

Bor i Søndre Nordstrand og her feirer "ALLE" 👌🏻 Bortsett fra de humørløse da. 😂

Kan nevne i samme slengen at alle muslimene her er med på alt som heter Lucia, jul og påske!

Anonymous poster hash: 7c733...80c

Signerer denne.

Skrevet

Alle de muslimske barna vi kjente i nabolaget gikk sammen med mine barn og meg for noen år siden (ca 7- 8 stk), og så koste de seg hjemme hos oss etterpå.

Anonymous poster hash: 57ff9...8d9
Skrevet

Det er i følge dem som er erke muslim "haram" å gå Halloween. Man skal ikke tigge til seg ting heter det vist. 

Andre muslimer igjen er ikke så nøye på det. Dette er det moren til en i klassen til sønnen min som fortalte. De har nå blitt enda strengere muslimer så sønnen deres får ikke lengre leke med min sønn. Vi er ikke "bra" nok lengre etter hva jeg har forstått

Anonymous poster hash: fa613...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...