Gå til innhold

Beste treningstights med høyt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noe som holder kvapsemagen skikkelig på plass. Har googlet både høyt liv og high waist, men finner lite synes jeg. Kalles det kanskje noe annet?

Har dere forslag, gjerne med link?

Anonymous poster hash: 4149f...484

Fortsetter under...

Skrevet

Jenny-penny,

hvordan oppfører livet seg, har det strikk/strekk nok til ikke å rulle seg ned under magen? Jeg har bollemage...

Anonymous poster hash: b07f1...64b
Skrevet

Har en i nike. Sitter dønn, ruller ikke og jeg føler meg skikkelig tynn 🤓

Skrevet

Jenny-penny,

hvordan oppfører livet seg, har det strikk/strekk nok til ikke å rulle seg ned under magen? Jeg har bollemage...

Strikken er bred og veldig stretch. Går langt over magen min. Jeg har delte magemuskler og en del løs hud. Den ruller aldri! Jeg går på mye yoga og bodybalance. Var tidligere livredd for at magen skulle vises når man bøyer og tøyer i rare vinkler. Om t-skjorten sklir litt opp nå er tightsen der og redder meg;) anti-shake holder godt på plass rumpen også.

Både Nike, 2xu og Reebok sklir ned på meg.

Skrevet

Strikken er bred og veldig stretch. Går langt over magen min. Jeg har delte magemuskler og en del løs hud. Den ruller aldri! Jeg går på mye yoga og bodybalance. Var tidligere livredd for at magen skulle vises når man bøyer og tøyer i rare vinkler. Om t-skjorten sklir litt opp nå er tightsen der og redder meg;) anti-shake holder godt på plass rumpen også.

Både Nike, 2xu og Reebok sklir ned på meg.

Dette høres ut som tightsen jeg skal ha også. Rulling nedenfor min fastmonterte magerull er ikke gøy!

Annonse

Skrevet

Nike epic run, helt fantastisk:)

Anonymous poster hash: 9bbc7...b2f
Skrevet

Takk for svar alle samnen. Jeg glemte å si at jeg vil ha svart tights med full lengde. 7/8 rekker meg midt på leggen føler jeg, så da må jeg barbere meg (forfengelig ja...)

HI

Skrevet

Aim'n tights fra Get Inspired. Beste tightsen jeg har👍 Jeg har den som er helt svart.

Skrevet

Aim'n tights fra Get Inspired. Beste tightsen jeg har👍 Jeg har den som er helt svart.

Ser ikke at de har svart jeg? Den blåstripete var jo ikke særlig høy i livet i alle fall

Annonse

Skrevet

Har en svart i full lengde fra Nike. Den er kjempegod. Kjøpte den hos g-sport i fjor.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Løfter denne frem igjen jeg. Skal kjøpe meg tights etter nyttår.

Skrevet

Jeg har 2xu med ekstra høyt liv og ekstra lengde på bena. Kjøp den en størrelse mindre enn du tror. Veldig digg tights.

Skrevet

Jeg tenkte å ta med en slik tights for å ha på meg etter fødsel,på tur hjem fra føden!😊

Tror den fra rönisch er verdt pengene👌

Anonymous poster hash: 3a479...9ad

Skrevet

Jeg tenkte å ta med en slik tights for å ha på meg etter fødsel,på tur hjem fra føden!😊

Tror den fra rönisch er verdt pengene👌

Ps: ta en laaang topp/tunika utenpå, den bleierumpa i sånn tights er for your eyes only!

Skrevet

Ps: ta en laaang topp/tunika utenpå, den bleierumpa i sånn tights er for your eyes only!

Ja det var planen, en lang tunika eller en romslig hverdagskjole over, sånn at jeg føler meg litt mer vel😄

føler at kroppen er mer samlet i en slik tights mer enn ei joggebukse🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...