Gjest Muji81 Skrevet 19. oktober 2016 #26 Skrevet 19. oktober 2016 Matsøppelposen er jo tett, så fuktig/våt grut er ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #27 Skrevet 19. oktober 2016 Tømmer ut kafferester av kanna først. Bruker skje til å kaste grut i søpla etterpå. Anonymous poster hash: 61608...4e8
Tipp topp Skrevet 19. oktober 2016 #28 Skrevet 19. oktober 2016 Igjen er det mange som enda ikke har fortstått at alt som skal i do er tiss, bæsj og dopapir (og oppkast). Hvorfor tror noen at det er en god ide å kaste kaffegrut i do eller vask. Det har da ingenting i rørene eller på renseanlegget å gjøre.
Gjest Antarctica Skrevet 19. oktober 2016 #29 Skrevet 19. oktober 2016 Bor med en rørlegger, og han ble rasende da jeg tømte gruten i vasken!🙈😄 Det skal visst hverken der eller i do...så da går det i matavfallet her. Anonymous poster hash: ae2bc...ceb Jeg lover å slutte! Må også oppdra gubben!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #30 Skrevet 19. oktober 2016 Bor med en rørlegger, og han ble rasende da jeg tømte gruten i vasken! Det skal visst hverken der eller i do...så da går det i matavfallet her. Anonymous poster hash: ae2bc...ceb Han ble rasende? Virkelig?? Han skjelte deg ut og mistet besinnelsen for noe du ikke var klar over at var galt? Anonymous poster hash: b58c1...2a2
Marriet Skrevet 19. oktober 2016 #31 Skrevet 19. oktober 2016 Han ble rasende? Virkelig?? Han skjelte deg ut og mistet besinnelsen for noe du ikke var klar over at var galt? Anonymous poster hash: b58c1...2a2 Det står vel ikke at hun ble skjelt ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå