lavieestbonne Skrevet 18. oktober 2016 #1 Del Skrevet 18. oktober 2016 Heisann alle sammen! Håper noen tar seg tid til å lese og svare meg med sine erfaringer - hadde blitt så glad (Obs: detaljer forekommer ) Vi har nettopp sluttet med prevensjon (p-piller), dvs. siste aktive pille var lørdag 1.oktober. På onsdag 5. oktober fikk jeg siste mensen som følge av p-pillene, denne varte til lørdag eller søndag. Pga. pillene og null kontroll på syklus vet jeg heller ikke med sikkerhet om eller når jeg har hatt eggløsning. Vi hadde sex flere ganger den samme helga og på mandag den 10. Allerede 3-4 dager etter følte jeg at noe var annerledes, jeg var i periodevis småkvalm og uggen, hadde milde "mensensmerter" og følte meg mer tungpustet på trening. I tillegg følte jeg at jeg hadde mindre energi, men sov ikke noe mer. En av dagene hadde jeg slimete gul utflod uten lukt, ellers har den vært hvit og tyktflytende etter det. Har også hatt tendens til løs avføring og en del luft i magen. Problemet er at jeg kjenner og kjenner ikke "symptomer" annenhver dag, dermed har jeg den ene dagen tenkt at jeg kan ha vært gravid, andre dagen ikke. Det kan jo være bare innbilning? På lørdag var jeg skikkelig kvalm over en lengre periode, da kom håpet tilbake igjen - men siden har det vært ganske "symptomfritt". Kjenner tidvis mensmurringer, tretthet og fortsatt mye utflod, men det kan jo være mye forskjellig... Noen som har hatt lignende erfaringer? At tidlige symptomer kommer og går? Befruktning er isåfall aaller tidligst søndag 9., men kan også være senere (... eller ikke i det hele tatt, mest sannsynlig). Jeg tok en test i dag, men det var egentlig helt tullete - alt for tidlig uansett vel? Var ihvertfall blendahvit den testen.. Tenker nå å prøve å vente å se om mensen kommer etterhvert, og prøøve å ikke ta flere tester - er så kjipt når de er negative. Har lurt meg selv med antatt graviditet før, men har bare såå lyst til at det skal klaffe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296566-s%C3%A5%C3%A5-usikker-p%C3%A5-disse-tidligtidlig-symptomene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Del Skrevet 18. oktober 2016 Synest befruktningen var KJEMPE tidlig. dersom du hadde mens 5 okt. Har meir trua 15 til 19 okt befruktning. Anonymous poster hash: a52a4...acf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296566-s%C3%A5%C3%A5-usikker-p%C3%A5-disse-tidligtidlig-symptomene/#findComment-148146074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkkababy2017 Skrevet 18. oktober 2016 #3 Del Skrevet 18. oktober 2016 Heisann alle sammen! Håper noen tar seg tid til å lese og svare meg med sine erfaringer - hadde blitt så glad (Obs: detaljer forekommer ) Vi har nettopp sluttet med prevensjon (p-piller), dvs. siste aktive pille var lørdag 1.oktober. På onsdag 5. oktober fikk jeg siste mensen som følge av p-pillene, denne varte til lørdag eller søndag. Pga. pillene og null kontroll på syklus vet jeg heller ikke med sikkerhet om eller når jeg har hatt eggløsning. Vi hadde sex flere ganger den samme helga og på mandag den 10. Allerede 3-4 dager etter følte jeg at noe var annerledes, jeg var i periodevis småkvalm og uggen, hadde milde "mensensmerter" og følte meg mer tungpustet på trening. I tillegg følte jeg at jeg hadde mindre energi, men sov ikke noe mer. En av dagene hadde jeg slimete gul utflod uten lukt, ellers har den vært hvit og tyktflytende etter det. Har også hatt tendens til løs avføring og en del luft i magen. Problemet er at jeg kjenner og kjenner ikke "symptomer" annenhver dag, dermed har jeg den ene dagen tenkt at jeg kan ha vært gravid, andre dagen ikke. Det kan jo være bare innbilning? På lørdag var jeg skikkelig kvalm over en lengre periode, da kom håpet tilbake igjen - men siden har det vært ganske "symptomfritt". Kjenner tidvis mensmurringer, tretthet og fortsatt mye utflod, men det kan jo være mye forskjellig... Noen som har hatt lignende erfaringer? At tidlige symptomer kommer og går? Befruktning er isåfall aaller tidligst søndag 9., men kan også være senere (... eller ikke i det hele tatt, mest sannsynlig). Jeg tok en test i dag, men det var egentlig helt tullete - alt for tidlig uansett vel? Var ihvertfall blendahvit den testen.. Tenker nå å prøve å vente å se om mensen kommer etterhvert, og prøøve å ikke ta flere tester - er så kjipt når de er negative. Har lurt meg selv med antatt graviditet før, men har bare såå lyst til at det skal klaffe Hadde det sånn første måneden uten p-piller selv. Jeg kjente liksom alt som foregikk i kroppen. Humør, mage, hud, utflod, egentlig alt forandret seg slik som du beskriver. Jeg tror dessverre det mest sannsynlig bare er endringer i kroppen og ikke graviditet, men det er jo lov å håpe! 😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296566-s%C3%A5%C3%A5-usikker-p%C3%A5-disse-tidligtidlig-symptomene/#findComment-148146128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavieestbonne Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 18. oktober 2016 Synest befruktningen var KJEMPE tidlig. dersom du hadde mens 5 okt. Har meir trua 15 til 19 okt befruktning. Anonymous poster hash: a52a4...acf Ja, vet.. Derfor jeg er så usikker! Men har jo hørt om de som ble gravide rett etter pilleslutt eller etter å ha glemt piller, så kan vel være noe i det at eggløsningen kan skje litt ut av det blå da. Likevel; er kanskje mer ønsketenkning enn reellt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296566-s%C3%A5%C3%A5-usikker-p%C3%A5-disse-tidligtidlig-symptomene/#findComment-148146308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavieestbonne Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hadde det sånn første måneden uten p-piller selv. Jeg kjente liksom alt som foregikk i kroppen. Humør, mage, hud, utflod, egentlig alt forandret seg slik som du beskriver. Jeg tror dessverre det mest sannsynlig bare er endringer i kroppen og ikke graviditet, men det er jo lov å håpe! Ja, er jo det som sikkert er mest sannsynlig Glemte å nevne at jeg har såre brystvorter, som jeg merkelig nok føler har blitt større og mer struttende, samt tidvise smerter i korsryggen.. Noen som har opplevd det før? Kan det være et symptom så tidlig? Jeg var nettopp på trening og følte at jeg måtte gi meg tidligere enn vanlig og følte meg tungpustet av en eller annen grunn. Aah, dette går til hodet på meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296566-s%C3%A5%C3%A5-usikker-p%C3%A5-disse-tidligtidlig-symptomene/#findComment-148146321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå