Gå til innhold

Baby på sydenhotell. Ta med vannkoker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere andre gjort, for å lage grøt og varme opp middagsglass til den lille? Skal bo på hotell med all-inclusive, så ganske sikker på at det ikke er noen oppvarmingsmuligheter på rommet.,

Anonymous poster hash: 4ce49...7af

Skrevet

Har hatt kjøkken på all inklusive, så det kan hende du har det! Ta kontakt hotellet og spør.

Hadde nok kjøpt en liten vannkoker på Clas Olson og tatt med, de koster nesten ikke noe.

Anonymous poster hash: dde7d...520

Skrevet

Har vært minikjøkken på alle hotell vi har vært. Funker lenge med en kokeplate og en liten kjele med vann.

Skrevet

Har brukt å velge hotell med leilighetsrom, da får vi odne oss litt med mat selv, syns det er veldig greit når vi reiser med små barn.

Om det ikke er mulighet for det hadde jeg nok tatt med en vannkoker i alle tilfelle.

Anonymous poster hash: 1b851...a09
Skrevet

Hva har dere andre gjort, for å lage grøt og varme opp middagsglass til den lille? Skal bo på hotell med all-inclusive, så ganske sikker på at det ikke er noen oppvarmingsmuligheter på rommet.,

Min var 8 mnd da vi var i syden, og vi brukte bare flaskevann :) Kokte det ikke...

Anonymous poster hash: 4dac2...98e

Skrevet

Vi har hatt med vannkoker hjemmefra.

Skrevet

Middagsglass må ikke varmes.

Pleier alltid være vannkoker på rommet.

Skrevet

Middagsglass må ikke varmes.

Pleier alltid være vannkoker på rommet.

Nei, vi ga bare rett fra glasset

Anonymous poster hash: 4dac2...98e

Skrevet

stakkars, babyer har ingenting i syden og gjøre

Anonymous poster hash: bd34d...cc4
Skrevet

Min er 15 mnd nå, så ingen baby strengt tatt lenger. Men hun er litt kresen på mat, så tar med middagsglass og grøt for å få i henne ihvertfall noe😊 Vannkoker er innkjøpt, kosta bare 120 kr på Clas Ohlson. Trenger ikke koke vannet, men varme det opp til grøt og middagsglass.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...