GĂ„ til innhold

Termin juin 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flere som har fÄtt posetiv test i oktober?

Endret av Papillons
Videoannonse
Annonse
Skrevet

✋ .. Tror jeg fikk positiv i september :)

Termin kalkulatorene viser litt fotsjellig. Men ca 1 juni :)

Skrevet

Jepp! Positiv test pÄ mandag. ForelÞpig termin 22-25. Juni:)

Skrevet

Testet posetivt i dag 4+5 termin 26.juni forelĂžpigđŸ˜Šâ€

Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen😊

HAtt 2 Ma pĂ„ rad og ingen barn fra fĂžrđŸ˜¶

vĂŠrt prĂžvere i litt over 2 Ă„rđŸ˜„

Skrevet

Et dere kvalme? Er i uke 5 nÄ, men ingen kvalme. HÄper det vedvarer.... :P

Skrevet

Ingen kvalme jeg helller eneste symptome er murringer og korsrygg verk🙄

Skrevet

Jeg er kvalm (og sulten) stort sett hele tiden  :overrasket: Er 9 uker i morgen, sÄ hÄper det gÄr over snart... 

Skrevet

JA! Positiv test, termin 22-24 juni. Har veldig vonde pupper, halsbrann og kjent en del murringer. 

Skrevet

Veldig Ăžmme bryst, litt uvel pĂ„ ettermiddagen, kjenner livmoren godt(som en nummen klump😂) og trĂžtt!!:) Flere som venter nr 2 her?

Skrevet

Veldig Þmme bryst, litt uvel pÄ ettermiddagen, kjenner livmoren godt(som en nummen klump) og trÞtt!!:) Flere som venter nr 2 her?

FÞrste pÄ meg. Stikker noe enormt i brysten, sÊrlig etter at jeg lÞp etter bussen idag ( stupid me!) :) venter pÄ kvalmen, gruer meg....

Skrevet

Testet positivt i september. Termin 2.juni. 9+4 og 3 barnet vĂ„rt ❀ Har vĂŠrt kvalm siden uke 5. Sykemeldt i 2 uker pga kvalme (oppkast og brekninger), grĂ„dig kjedelig, gleder meg til dette roer seg sĂ„ jeg kan nyte graviditeten (som uansett blir min siste) mot 3.trimester nĂ„r alt blir tungt og slitsomt 😆 Har mange andre symptomer; hodepine, svimmel, tissetrengt, mat jeg mĂ„ ha vs. mat og drikke jeg ikke lengre tĂ„ler synet pĂ„, ekstremt trĂžtt, endelig fĂ„tt litt fine pupper (de vokser og er Ăžmme) igjen etter to amme perioder hvor den siste ble avsluttet i sommer 😆 og humĂžrsvingninger. Det var det, tror jeg 😅 Har litt flere symptomer denne gangen. Har ikke vĂŠrt plaget med kvalme de to forrige gangene. Symptomene kom ogsĂ„ lenge fĂžr ikm sĂ„ jeg visste jeg var gravid en god del dager fĂžr jeg kunne teste. Er uansett veldig spennende Ă„ vĂŠre gravid igjen, selv om jeg har gjort det noen ganger nĂ„ 😊

Skrevet

Er i uke 6 nÄ, litt kvalm, uggen svimmel, men ikke oppkast. Er det slik at jeg ikke nÞdvendigvis mÄ kaste opp? Har neon erfaringer med svangerskap uten oppkast?

Skrevet

Hei, jeg har faktisk hatt 2 hele svangerskap og to naturlige fÞdsler uten noe oppkast :) sÄ du ser, det er fult mulig!

Skrevet

Noen kaster opp, noen er smĂ„ kvalm uten oppkast og noen blir aldri kvalme😊

Har ingen ting Ă„ si for fosteret sin del om man er kvalm eller ikke😊 har kollegaer som ikke var dĂ„rlige i det hele tatt kun trĂžtte og de har friske fine barn😊

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Da fÄr jeg bare ta til takke Ä vÊre smÄ kvalm og uggen pÄ morgenen.

Skrevet

Her kom kvalmen som kastet pÄ meg i uke 6. Ikke kvalm i fÞrste svangerskap, men skikkelig kvalm og uvel denne gangen...

• 4 uker senere...
Skrevet

Vet noen om det er opprettet en Facebook gruppe ennÄ?

• 2 mĂ„neder senere...
Skrevet

Finnes en fb gruppe for juni -17.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...