Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Tenker alder på barna Anonymous poster hash: f6823...10a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Syns barna bør få bestemme! De fleste med barn over 10 år sender julekort med bilde av hele familien og ikke kun barna. Anonymous poster hash: 4246d...17c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Det har jeg aldri gjort, gitt.. Jeg innbiller meg ikke at barna mine er det viktigste i verden for hele den øvrige familien Sender heller julemotiver som er mer nøytrale. Blir litt kleint at man tror at barna er det fineste julemotive, MED unntak av hvis man utelukkende sender kort til svigermor Anonymous poster hash: 43b47...522
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Nærmeste familie og noen få venner får enda, og barna er 1, 5 og 9. Vet ikke når vi skal slutte... Ja, mulig det er kleint. Men vi er ganske classy ellers, så det veier opp😄 Anonymous poster hash: adef4...5b6
Tired mama Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Det har jeg aldri gjort, gitt.. Jeg innbiller meg ikke at barna mine er det viktigste i verden for hele den øvrige familien Sender heller julemotiver som er mer nøytrale. Blir litt kleint at man tror at barna er det fineste julemotive, MED unntak av hvis man utelukkende sender kort til svigermor Anonymous poster hash: 43b47...522 Det er jo såååååå koselig med julekort med bilder av barn. Hver desember har vi en vegg på stua hvor alle julekort blir hengt opp. Vi mottar ca 40-50 julekort, de fleste med bilder av barn. Og den veggen med alle julekortene henger der helt til påske, da ytrer mannen et ønske om at nå er jula ferdig. 🙈 Så jeg setter i hvert fall veldig stor pris på slike julekort. 🎅🏽🎄
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 Vi sender av hele familien og får selv mange kort. Ikke alle vi har like god kontakt med, og det er jo hyggelig å se og høre fra kjente. Det hele startet når barna var små, nå er de 12 og 14 år. Ble plutselig litt usikker på om vi skal sende i år. Anonymous poster hash: f6823...10a
Chupa chups Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 Så lenge vi syns det er koselig å få selv. Eldste er 9 år og vi skal ha slike kort i år også. Ikke julemotiv, men mer som et julebrev i bilder. Fin tradisjon å opprettholde.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 I år er alle mine på barneskolen og jeg tenkte la de bestemme selv. Enten lager vi kort, eller så tar vi slike fotokort. Hva mottaker måtte mene om det gir jeg blanke i! Måte på alt man skal måtte plage seg selv med... Anonymous poster hash: be65f...1fc
februarprins2013 Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 når de ikke vil selv lengre men søskenbarnet mitt har 2 gutter og i fjor var de 14 og nesten 11 og tok forsatt bilde av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå