Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hei tok en eggeløsnigstest den 29 sept. rundt kl: 20/21, denne var veldig klart positiv. Så rundt midnatt hadde vi sex. Våkna rundt 3 på natta av jenta vår hadde mareritt. Så jeg tok en til test for bare å sjekke,Den var enda positiv. Så utpå dagen den 30 sept. tok jeg en til å da var den negativ. Trur dere d holt med den gangen? har Ikm 18 okt Så 12-13 sept fikk jeg lyse rosa slim på papiret når jeg tørket meg, 14 sept litt mer og mer mot rødt men ikke noe store mengder 15 sept fikk jeg brunt slim på papiret en gang. så ikke noe mer før idag da æ igjen fikk dette lyse lyse rosa utfloden bare ved tørking. Hadde en SA sist pp,så er så usikker på dette med blødniger/utflod. Hadde en del symtomer: ømme pupper/kløende, opplåst og mye på do. Men så fikk jeg prolaps i ryggen,med den sterke smerten hadde jeg ikke noe oversikt på sånt lenger. Er en del varm,øm i underlivet og puppene virker litt rundere? Trur dere d var mensen jeg fikk den 12? selv om den var så kort og lite mengde Ska ta en test i morgen tidlig ,,,men er så redd for d ikke er noe vits å jeg bare bli skuffet:( igjen. Anonymous poster hash: 266c0...f8e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296412-hva-tror-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå