Gå til innhold

Hard tapp under eggløsning, og null slim.

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Muffins

Hadde en utskrapning for fem måneder siden, og i ettertid har syklusen og kroppen levd sitt eget liv.

Eggløsningsslimet er forsvunnet, og tappen er steinhard (men åpen), under eggløsning. Har sjekket med blodprøve om jeg faktisk har eggløsning, og dét har jeg. Progesteron på 73, sju dager etter eggløsning.

Har dette noen påvirkning om jeg blir gravid eller ikke?

Har forresten prøvd hostesaft og grapefruktjuice, samt. Dong Quai, til ingen nytte. :/

Fortsetter under...

Hei! Eg har dei siste månedene hatt svært lite/ingen el slim..og litt meir ustabile sykluser. Men no, i 11 pp vart eg jammen gravid!! :-D Så for meg har det vertfall ikkje gjort noko ;-) Prøvde Solvipect i 10.pp, men ikkje denne..

Gjest Ms. Muffins

Hei! Eg har dei siste månedene hatt svært lite/ingen el slim..og litt meir ustabile sykluser. Men no, i 11 pp vart eg jammen gravid!! :-D Så for meg har det vertfall ikkje gjort noko ;-) Prøvde Solvipect i 10.pp, men ikkje denne..

Tappen ble myk igår, heldigvis! Og pos. el-test idag😁 Men mye mindre slim enn før aborten fortsatt. Vurderer å prøve Conceive plus neste syklus. Kanskje dét funker? Gratulerer med spire i magen! Så herlig!😍 Endret av Ms. Muffins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...