Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 For mange år siden, så bestilte jeg tannbleking på nett. Dentway het det. Fungerte SUPERT! Bestilte igjen nå, men funker ikke. det viser seg at etter 2012 kom det nye regler som gjorde at de måtte forandre på formulaen som selges til privatfolk i Norge. Mens den formelen som faktisk funker, selges kun til tannleger. Jeg er desperat etter å finne en tannbleking som fungerer! Noen som vet? Bør være mellom 01- 6% hydrogenperoksid for at det skal funke skikkelig.. Med mindre noen andre har noen anbefalninger? Disse "smilelab" greiene, funker ikke bra nok.. Hjeeelp Anonymous poster hash: 388cc...d01
Gjest Sophie-Ann Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Ebay, produktene som selges i Norge funker ikke. Endret 16. oktober 2016 av Sophie-Ann
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Du må til tannlegen, det er ulovlig å selge så sterke blekemidler i Norge Anonymous poster hash: 098f2...628
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Du må til tannlegen, det er ulovlig å selge så sterke blekemidler i Norge Anonymous poster hash: 098f2...628 Jeg vet det. derfor jeg lurte på om noen vet av et nettsted eller noe der man trygt kan bestille noe som funker. Betaler ikke flere tusen hos en tannlege, når de bruker akkurat samme greia :/ Hi Anonymous poster hash: 388cc...d01
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Ebay, produktene som selges i Norge funker ikke. Ja, jeg vet. Er det en spesiell selger og et spesielt produkt fra Ebay du kan anbefale? Link? Har du prøvd det selv? Kjenner jeg er LITT skeptisk til akkurat Ebay Hi Anonymous poster hash: 388cc...d01
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg vet det. derfor jeg lurte på om noen vet av et nettsted eller noe der man trygt kan bestille noe som funker. Betaler ikke flere tusen hos en tannlege, når de bruker akkurat samme greia :/ Hi Anonymous poster hash: 388cc...d01 Da må du imponere et ulovlig stoff fra utlandet og ta risikoen for at det blir stoppet i tollen, vil du gjøre deg til "forbryter" for tannbleking? Tollvesenet er veldig opptatt av ulovlig import av medisiner og drugs, så det er stor sjanse for at det blir stoppet om du bestiller fra utenlandske apotek. En venninne bestiller litt sterkere D-vitaminer fra utlandet enn de de selger her, de to siste leveransene ble stoppet i tollen Anonymous poster hash: 098f2...628
Musemora Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 Ja, jeg vet. Er det en spesiell selger og et spesielt produkt fra Ebay du kan anbefale? Link? Har du prøvd det selv? Kjenner jeg er LITT skeptisk til akkurat Ebay Hi Anonymous poster hash: 388cc...d01 Crest er å få kjøpt på eBay. Funker som bare det. Har tatt det med mange ganger fra USA, ikke noe problem. Men ikke kjøp tannkrem, kjøp sånne strimler.
tante grusom master of law Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Crest premium på ebay!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 En liten digresjon, men dersom man har tilgang på hydrogenperoksid, kan man tilsette det i blekemiddelet selv? Anonymous poster hash: 6aa24...041
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 Ble litt nysgjerrig på dette crest greiene jeg nå. Tok en titt på ebay.. men hva bestiller jeg? Har aldri prøvd dette før. Hvordan brukes stripsene? Og hvor lenge skal må d stå på? Anonymous poster hash: f6e49...660
Gemini77 Skrevet 16. oktober 2016 #11 Skrevet 16. oktober 2016 Det koster da ikke så mye hos tannlegen hvis man har tannskinnene. Jeg fikk tannskinner lagd hos tannlegen og dette er jo normalt en engangsinvestering. Nå kjøper jeg kun den geleen innimellom. Den er ikke så dyr.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #12 Skrevet 16. oktober 2016 Crest er super, legg klistrelappene på tennene og vent 30 min👌🏼 Anonymous poster hash: a2f1a...fd6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #13 Skrevet 16. oktober 2016 Takk jenter! Da er det bestilt. Håper virkelig de funker nå da. Hi Anonymous poster hash: 388cc...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå