Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det slår til for noen av oss snart!! IKM i dag eller i morgen her, foreløpig ingen tr, men nervøs for å gå på do i hele dag i tilfelle det skulle begynne ;) Planlegger å teste i morgen tidlig, hvis ingen tr før da. Håper håper håper, og krysser fingrene for oss alle!

Annonse

Jeg skal begynne og spotte i kveld om alt er i rute. Tviler på noen graviditet her. Testen i dag tidlig var veldig svak, går ikke an å se om der er farge på den eller ikke, og når den ikke er tydeligere enn det så nær ikm, så er den nok negativ.

Annonse

Åh gratulerer Minimeg123!! Så herlig!

Her var det IKM i går, testa negativt 😔 Men ingen tante enda. Skjønner ikke helt, hadde skikkelig menssmerter i gårkveld, men den kommer ikke. Og er vanligvis helt regelmessig. Så da lever håpet litt fortsatt gitt, selv om jeg prøver å la være!

Krysser fingrene for oss begge Flutili 😊

Åh gratulerer Minimeg123!! Så herlig!

Her var det IKM i går, testa negativt 😔 Men ingen tante enda. Skjønner ikke helt, hadde skikkelig menssmerter i gårkveld, men den kommer ikke. Og er vanligvis helt regelmessig. Så da lever håpet litt fortsatt gitt, selv om jeg prøver å la være!

Krysser fingrene for oss begge Flutili 😊

Her har det heller ikke dukket opp noen mens enda... ingen murring i dag. Snodig.... testen tror jeg er nokså negativ, ser svak strek, men det er ikke farge på den. Venter noen dager til før jeg evt kjøper digital test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...