Papillons Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Er endelig gravid etter 3 år med prøving. Sitter her med en posetiv test i hånda og lurer på når jeg skal fortellle om dette.Noen som har erfaring? Endret 16. oktober 2016 av Papillons
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har aldri forstått vitsen med å vente å fortelle familie og nærmeste venner. del gleden med de som omgås rundt deg, og om det skal gå gale så har man noen å dele sorgen med. Men dette må man velge selv, men synes ikke du skal holde det inne hvis du egentlig vil hyle at av glede! Anonymous poster hash: 0aa4d...dc0
Fjellblom Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Jeg har alle fem gangene fortalt det til mine nærmeste, vennen og familie. Vi har ikke gått ut offentlig før ganske sent. Men det er godt å ha noen å støtte seg på om det går galt, og dele gledene med når det går bra. Vi mistet to av gangene, ganske sent i uke 12 og 13, da var det godt å ha noen å kunne snakke med❤
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Åh, 3 år med prøving <3 Gratulerer så veldig mye!! Vet du hva grunnen er til at det tok så lang tid?? Jeg er 29 og i tidlig overgangsalder, så jeg må begynne nå. Klem Anonymous poster hash: 6c766...9ec
Papillons Skrevet 13. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2016 Dessverre er det ingenting feil som har blitt funnet hverken hos meg eller mannen.
Lilletrille17 Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Jeg er 4+6 i dag og vi har allerede fortalt det til foreldre og nærmeste venner😊 Altså de som uansett vil få vite det dersom det går galt.
Papillons Skrevet 14. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2016 Jeg har bestemt meg for å overraske de nærmeste på julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå