Gå til innhold

Tåkesyn på øyet, er så redd for ms!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tåkesyn på høyre øye av og til og har lest at det er et av de første symptomer på ms. Jeg blir så utrolig redd, tør ikke gå til lege for å sjekke det for jeg er overbevist om at jeg får dårlige nyheter.

Hadde samme følelse en gang tidligere, var sikker på at jeg hadde pcos og det stemte. Nå er ms mye alvorligere enn det da, men jeg blir så redd. Er redd for å gå til lege for da sender de meg veldig på røntgen og ventetiden kommer til bli uutholdelig.

Anonymous poster hash: 3fc41...e90

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde tåkesyn på ett øye. Spesielt ille om morgenen. Viste seg at jeg hadde en skikkelig nasty bihulebetennelse oppe over/ rundt øye (som ble oppdaget på MR).. Ga meg også grusom hodepine. Så det trenger ikke være MS heldigvis.

Anonymous poster hash: 30cbf...f73

Skrevet

Kan være migrene også? Eller angst. Mye som kan gi tåkesyn, er du bekymra ta turen til legen. 

Anonymous poster hash: 604e6...cbd
Skrevet

Jeg skrev innlegg om tåkesyn som kommer og går i går. Jeg ble anbefalt å oppsøke optiker og skal bestille meg time dit over helgen. Jeg ble også redd for MS da jeg var så dum å Google og flere av min andre symptomer ble tolket som mulig MS. Men alltid lurt å sove på ting😉 Og i dag henger jeg de fleste av mine symptomer på nerveskade fra rygg etter prolaps og stram muskulatur pga stress. Så tar jeg ting som de kommer i fremtiden. Sov godt og oppsøk optiker du også så får du saken ut av verden😉

Anonymous poster hash: 0ad80...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...