Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Er i slutten av første trimester og har vært så utrolig tørst i flere uker. Drikker sikkert dobbelt så mye som jeg pleier, men er fortsatt tørst. Bekymrer meg litt for svangerskapsdiabetes siden det er diabetes i veldig nær familie og jeg dermed har større risiko for svangerskapsdiabetes. Jeg skal snart ta glukosebelastning, men inntil det lurer jeg på om det er vanlig å bli veldig tørst når man er gravid? Måtte du drikke mye mer enn vanlig i graviditeten? Anonymous poster hash: 8065a...dab
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg tørster mye. Drikker ekstremt mye. Tok derfor glukosetest. Hadde ikke diabetes. Legen mente det var normalt og være ekstra tørst under svangerskapet. Jeg drikker også vann om natten. Anonymous poster hash: e3346...361
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg var aldri det i mine tre svangerskap, og tenkte svangerskapsdiabetes før jeg til og med åpnet innlegget ditt. Anonymous poster hash: 2a101...f7a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg drikker svært mye i perioder i svangerskapene mine. Så går det over igjen. Anonymous poster hash: 82175...c28
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg tørster mye. Drikker ekstremt mye. Tok derfor glukosetest. Hadde ikke diabetes. Legen mente det var normalt og være ekstra tørst under svangerskapet. Jeg drikker også vann om natten. Anonymous poster hash: e3346...361 Godt å høre! Jeg drikker ca en halv liter i løpet av natten jeg også. Anonymous poster hash: 8065a...dab
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg var veldig tørst i begge svangerskap, spesielt på natten. Det var ikke noe galt med meg, forhørte meg med fødeleger og hadde normale blodsukkerprøver. Tørsten forsvant dagen ungen var ute Anonymous poster hash: 631b8...830
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg var også veldig tørst i første trimester Bra du får sjekket opp ang diabetes. Anonymous poster hash: cd776...2fc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Nei, det kan høres ut som diabetes. Du bør spise lite sukker og raske karbohydrater mens du venter på test. Anonymous poster hash: b9b94...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå