Gå til innhold

Hvem inviterer man i dåp? 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 964ac...e7e

Skrevet

Det kommer an på hvor stort du vil ha det. Vi har hatt små selskaper, og har invitert besteforeldre, oldeforeldre (så lenge det var noen i live) og faddere. Men jeg vet at det finnes folk som inviterer godt over 50 gjester og leier lokale.

Skrevet

Foreldre, søsken, besteforeldre, oldeforeldre, tanter & onkler av foreldrene, venner og de dere henger sammen med. Her har vi stor slekt og alt som kan krype og gå har vært invitert, typ 50+ og lokale. Unntatt en dåp, da vi skulle gifte oss noen mndr seinere.

Anonymous poster hash: 3402d...074
Skrevet

Vi har bare hatt nærmeste familie, altså barnets besteforeldre(evt oldeforeldre hvis de lever), tanter onkler og søskenbarn.

Svigermor var litt snurt for at vi ikke inviterte hennes søster med familie, men da burde mine tanter, onkler og søskenbarn, samt mannens familie på farens side også inviteres, men da hadde det plutselig blitt veldig mange og det var vi ikke så lysten på.

Anonymous poster hash: 10520...ef2
Skrevet

Vi inviterer barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler og søskenbarn.  

Skrevet

Vi har hatt barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler og søskenbarn.  Pluss et par av mine tanter som jeg har hatt spesielt god kontakt med. 

Skrevet

Vi hadde dåpsbarnets besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn (altså min og mannens foreldre, søsken m/partner og deres barn)

Ingen i vår omgangskrets inviterer venner

Anonymous poster hash: 37b7c...00c

Skrevet

Vi har hatt ca 20-25 gjester. Dvs babyens onkler og tanter, kusiner og fettere, besteforeldre, oldeforeldre, og et par av meg og farens beste venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...