Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Anyone? Anonymous poster hash: 88c7c...2dc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Tacosuppe? Steker kjøttdeig/karbonadedeig og har på tacopulver. Heller over 4 glass med tacosaus, og 6 tacoglass med vann. Mer hvis vi er mange og jeg har to kjøttdeiger (for hvert glass med tacosaus har jeg 1,5 glass vann). Mot slutten tilsettes ca 1 dl matfløte. Skåler med revet ost, mais og nachos-chips. Kan også ha rømme, jalapeños etc. Anonymous poster hash: 3ee6b...c97
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Tacosuppe? Steker kjøttdeig/karbonadedeig og har på tacopulver. Heller over 4 glass med tacosaus, og 6 tacoglass med vann. Mer hvis vi er mange og jeg har to kjøttdeiger (for hvert glass med tacosaus har jeg 1,5 glass vann). Mot slutten tilsettes ca 1 dl matfløte. Skåler med revet ost, mais og nachos-chips. Kan også ha rømme, jalapeños etc. Anonymous poster hash: 3ee6b...c97 Nam! Løper til butikken😻 Anonymous poster hash: 88c7c...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå