Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Del Skrevet 14. oktober 2016 PrĂžver Ă„ bli gravid... gĂ„tt pĂ„ fĂžrste kur med Pergotime og venter pĂ„ egglĂžsning. Ble enig med mannen at vi skulle ha sex annenhver dag... NĂ„ ikveld var det pĂ„ tide med sex igjen, men da mente han at jeg stresset med det Ă„ bli gravid og at sex kom naturlig nĂ„r vi fĂžlte for det... han sa og at han var trĂžtt!!! Blir faktisk ganske lei megđ„ Er ikke noe kjekt Ă„ gĂ„ pĂ„ hormoner i lengden... har jo lyst at det skal klaffe med en graviditetđđ» Men man vet jo aldri nĂ„r det skjer fĂžr man har prĂžvd skikkelig . NĂ„ sover mannen og jeg sitter vĂ„ken og tĂ„rene trillerđ Blir sĂ„ skuffet... mister rett og slett gnisten Ă„ prĂžve mer da hvis det skal vĂŠre sĂ„nn... noen andre som har hatt /fĂžlt det sĂ„nn som har noen rĂ„d hva jeg skal gjĂžre ?  Anonymous poster hash: c32ed...05c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296020-blir-faktisk-litt-lei-meg%F0%9F%98%A5/ Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Solbaer79 Skrevet 14. oktober 2016 #2 Del Skrevet 14. oktober 2016 ForstĂ„r at du blei lei deg! :-( NĂ„r dokke e komt sĂ„ langt at du er begynt pĂ„ hormonkur for Ă„ bli gravid, sĂ„ er det litt "seint" Ă„ komme med den der. Det koster vel ein del bĂ„de med pengar og med det du mĂ„ gjennom for den kuren.. Eg starter min fĂžrste runde med pergotime denne syklusen, og er ganske spent pĂ„ det! Hadde blitt ganske sint og lei meg om mannen blei litt "lunken" ETTER at eg har begynt pĂ„ hormonkur mĂ„ eg sei..  Men, det ee sikkert ei utfordring for mannen din ogsĂ„ dette her, elles hadde han nok ikkje reagert sĂ„nn..men forstĂ„r som sagt din reaksjon ogsĂ„! HĂ„par dokke fĂ„r jobba dokke gjennom denne litt sĂ„re situasjonen.. EgglĂžysing er pĂ„ veg, og mannen din trengte kanskje berre ein "pause" i gĂ„r! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296020-blir-faktisk-litt-lei-meg%F0%9F%98%A5/#findComment-148139322 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ