GĂ„ til innhold

Blir faktisk litt lei megđŸ˜„

Anbefalte innlegg

PrĂžver Ă„ bli gravid... gĂ„tt pĂ„ fĂžrste kur med Pergotime og venter pĂ„ egglĂžsning. Ble enig med mannen at vi skulle ha sex annenhver dag... NĂ„ ikveld var det pĂ„ tide med sex igjen, men da mente han at jeg stresset med det Ă„ bli gravid og at sex kom naturlig nĂ„r vi fĂžlte for det... han sa og at han var trĂžtt!!! Blir faktisk ganske lei megđŸ˜„ Er ikke noe kjekt Ă„ gĂ„ pĂ„ hormoner i lengden... har jo lyst at det skal klaffe med en graviditetđŸ™đŸ» Men man vet jo aldri nĂ„r det skjer fĂžr man har prĂžvd skikkelig . NĂ„ sover mannen og jeg sitter vĂ„ken og tĂ„rene triller🙄 Blir sĂ„ skuffet... mister rett og slett gnisten Ă„ prĂžve mer da hvis det skal vĂŠre sĂ„nn... noen andre som har hatt /fĂžlt det sĂ„nn som har noen rĂ„d hva jeg skal gjĂžre ?

Anonymous poster hash: c32ed...05c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144296020-blir-faktisk-litt-lei-meg%F0%9F%98%A5/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

ForstÄr at du blei lei deg! :-( NÄr dokke e komt sÄ langt at du er begynt pÄ hormonkur for Ä bli gravid, sÄ er det litt "seint" Ä komme med den der. Det koster vel ein del bÄde med pengar og med det du mÄ gjennom for den kuren.. Eg starter min fÞrste runde med pergotime denne syklusen, og er ganske spent pÄ det! Hadde blitt ganske sint og lei meg om mannen blei litt "lunken" ETTER at eg har begynt pÄ hormonkur mÄ eg sei..

Men, det ee sikkert ei utfordring for mannen din ogsÄ dette her, elles hadde han nok ikkje reagert sÄnn..men forstÄr som sagt din reaksjon ogsÄ! HÄpar dokke fÄr jobba dokke gjennom denne litt sÄre situasjonen.. EgglÞysing er pÄ veg, og mannen din trengte kanskje berre ein "pause" i gÄr!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...