Dorthea1 Skrevet 13. oktober 2016 #1 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hei. Jeg og min samboer har prøvd i 3 år ca. men har lagt det på hyllen nå på grunn av jobb situasjon å flytting. Går ikke på prevensjon. Men det er nå 20 dager siden jeg skulle ha hatt mensen. Den har aldri vært så sen før. Har tatt to tester med en uke mellomrom, begge negative. Den siste tok jeg for 2 dager siden. Jeg tror ikke jeg er gravid, har ingen tegn på dette egentlig. Føler ikke noe. Eneste er at jeg har hatt perioder med syke humør svinginger i 3 uker kanskje, slik jeg har noen dager før mens, også har jeg en hvit litt tykk utflod hele tiden siden jeg skulle ha hatt mens egentlig. Ganske mye av det også. Jeg lurer egentlig bare på nå hva jeg burde gjøre? Fortsette med testing 1 gang i uka, å leve normalt? Eller burde jeg dra til legen å sjekke? Evt. hvor lenge kan man vente med å dra til lege? Tenker hele tiden at jeg bare venter litt til, og litt til for mensen kommer sikkert i morgen eller i overmorgen. Men 20 dager på overtid.. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144295986-20-dager-p%C3%A5-overtid-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå