Gå til innhold

Vardøger, har dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt noen få. Men det er spessielt en hendelse som jeg enda får frysninger av.

Jeg var 15 og var barnevakt for min lillesøster. Soveromnet mitt var nede i første etg rett ved inngangsdøren.

Klokken car vel rundt tre på natten. Jeg og hunden min lå i sengen min å så på film.

Så hører vi mamma og pappa komne inn døren med hele pubben på dlep. Var et fryktelig bråk og mye hoing. Hunden ville selvsagt ut å hilse på.

Men jeg orket ikke slippe ut hunden før jeg gørte de var kommet seg opp på stuen.

Slapp ut hunden. Hørte det var liv oppe i stuen.

Hunden sprang opp trappen og i det hunden kommer opp blir det helt stille. Det eneste jeg hører er hunden som tripper rundt. Hun kommer så ned servpå meg og viser tydlig hun vil jeg skal komme.

Jeg går opp sammen med hunden. Det er ingen oppe. Absolutt ingen. Utenom min sovende lillesøster.

Vi tusler ned igjen. Jeg skrur på alt av lys på rommet og setter meg under dyneb livredd.

Noen minutter senere hører vi det ramler folk inn døra igjen. Nå ligger hunden i ro og virker usikker.

Eneste forskjellen denne gangen er at min mor river opp døren min for å se om jeg er våken. Ellers er det de samme lydene og hele festfølget går opp hoiende.

Jeg sov med lyset på den natten.

Anonymous poster hash: 2ef70...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...