Gå til innhold

Vardøger, har dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei har ikke hatt det på lenge nå. Takk og pris, fordi mine vardøger varsler når noe galt er på ferde.. 😨

Vardøger er ikke dårlige varsel....

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Vardøger

Anonymous poster hash: 3a3c8...852

Annonse

Har det ofte, har hatt det hele livet og når noen i familien har dødd merker jeg det!😱

Anonymous poster hash: e27e3...91d

Har også merket det om noen jeg står nær har dødd.

Hadde ofte vardøger før, lite nå for tiden. Kanskje jeg ikke tenker over det.

Anonymous poster hash: 50c50...5eb

Annonse

Hadde det ofte der vi bodde tidligere. Ikke merket det etter vi flyttet. Lurer på om det har sammenheng med energien på stedet. Er bare noen få steder jeg har opplevd det.

Husker første gang jeg opplevde det. Da var jeg ca 10 år. Min far, onkel og fetter kom tilbake fra fisketur. Hørte bilen komme opp innkjørselen, bildørene åpne og smelle igjen. Fottrinn på trappen, åpnet ytterdøren og kom inn i gangen. Så ble det stille... Gikk i gangen og tittet, men der var det ingen. Gikk så bort til kjøkkenvinduet. Da så jeg bilen svinge inn... Og det var ikke avtalt når de skulle være tilbake, så det var ikke forventet heller...

Anonymous poster hash: f09e0...a95

Hører både mann og barn komme hjem 5-15 min før de kommer. Ikke hver dag, men ukentlig. Men de er jo ventet på et rimelig forutsigbart tidspunkt, så jeg synes ikke det er så overnaturlig.

Hører også uanmeldt besøk av og til, det har jeg større problem med å finne en forklaring på..,

Anonymous poster hash: be81f...294

Hører både mann og barn komme hjem 5-15 min før de kommer. Ikke hver dag, men ukentlig. Men de er jo ventet på et rimelig forutsigbart tidspunkt, så jeg synes ikke det er så overnaturlig.

Hører også uanmeldt besøk av og til, det har jeg større problem med å finne en forklaring på..,

Anonymous poster hash: be81f...294

Jeg opplevde det en del når jeg var liten og vi bodde i et gammelt hus. Jeg hørte foreldrene min komme inn døren og gå opp trappen. Like etter kom de hjem. :)

Det er jo et morsomt fenomen, men jeg tror ikke på vardøger som sådan. Det var et gammelt hus, og da "setter" lyder seg og man kan få slike fenomener. Man husker da de gangene det skjer rett før noen kommer, de andre glemmer man. Når vi flyttet til et nyere hus, opphørte det.

Anonymous poster hash: 76db6...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...