Gå til innhold

Blir dette å gi falske forhåpninger til en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gammel bekjent kontaktet meg nylig. Han strever litt fordi han har blitt skilt osv, og så har han sett at jeg har profil på en datingside.

Nå foreslår han at vi treffes for å slå av en prat - fordi han alltid har syntes godt om meg og hadde syntes det var fint å få snakke med meg om livet og sånt. Ingen forventninger til noe som helst utover det, understreker han.

Det har jeg egentlig lyst til.

Han er en smart, oppegående, ganske morsom fyr som jeg også alltid har syntes godt om. Men bortsett fra det, kommer jeg aldri til å bli forelsket eller kunne ha et romantisk forhold til ham, for han er bare ikke min type, fysisk sett. Whatsoever,

Men jeg er jo aldri på middag med noen menn, treffer aldri noen menn, føler eg litt ensom iblant - og denne mannen kunne jeg godt hatt en hyggelig kveld med ute på restaurant eller noe sånt.

Er det dumt å si ja til dette når jeg vet at det aldri, aldri kan blir noe mer enn vennskapelig mellom oss?

Er det slemt fordi han uansett vil få falske forhåpninger?

Anonymous poster hash: f1939...e83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så lenge du ikke lover ekteskap og livslangt forhold, så synes jeg du bare skal kose deg. :)

Anonymous poster hash: 3bbc0...981
Skrevet

Takk ja du og ha en hyggelig kveld. Han sier jo selv uten forventninger. Og kanskje får du en a-ha opplevelse og blir forelsket likevel 😋😀

Skrevet

Bra folk skal man man ikke la være å møte fordi de kanskje muligens kunne tenkes å falle for deg og du ikke er interessert. Hverken kvinner eller menn er så enkelt møblert at de ikke kan ha motsatt kjønn som omgangsvenner uten å få forhåpninger om noe mer.  Klart du skal treffe ham!

Skrevet

Ja, nå har vi kommunisert litt og skal prøve å treffes en dag. Takk for svar.

Anonymous poster hash: f1939...e83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...